دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مجموعه 840 بازی کنسول قدیمی سگا برای کامپیوتر

همه ی شما حتماً کنسول قدیمی و پرطرفدار سگا را به یاد دارید . کنسولی که بسیاری با آن خاطرات زیادی دارند . بازی های به یاد ماندنی که جزئی از تمدن و ساختار بازی های امروز می باشند . امروز تصمیم گرفتیم مجموعه کامل تمامی بازی های کنسول سگا را جهت دانلود برای شما کاربران عزیز قرار دهیم . تمامی این بازی های قابل اجرا بر روی کامپیوتر می باشند . این مجموعه شامل بهترین و پرطرفدارترین بازی های سگا ( SEGA ) می شود که می توانید آنها را در کامپیوتر های شخصی خود تجربه کنید. کنسول سگا در سال 1989 وارد بازار شد و به سرعت محبوبیت بالایی را در میان کاربران پیدا کرد. این کنسول 37 میلیون فروش داشته و موفق ترین کنسول ساخته شده توسط سگا به حساب می آید. ساخت این کنسول بازی محبوب در سال 1996 پایان یافت اما هنوز هم بازی های آن در بسیاری از نقاط جهان طرفدار داشته و افراد بسیاری از طریق شبیه ساز ها به انجام آنها می پردازند. امیدوار هستیم از این بازی های خاطره انگیز لذت ببرید . هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

دانلود مجموعه 840 بازی کنسول قدیمی سگا برای کامپیوتر با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

نام: مجموعه 840 بازی سگا
حجم فایل: 584 مگابایت
شرکت سازنده: SEGA
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: اکشن - ماجرایی
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
رمز فایل: www.download.ir
  • 12 replies
    1. javad says:

      سلان نرم افزارو نصب کردم اجرا کردم اما تو نرم افزار فقط همین شبیه ساز بود بازی هاش کجاست که از اپین فایل ادرس بدیم

      پاسخ دادن
    2. داود says:

      سلام ، یه فایل اجرایی با فرمت exe باید در داخل مجموعه باشه اون رو اجرا کنید و در پنجره باز شده از گزینه های بالای اون گزینه file و open file رو بزنین و آدرس 840 فایل موجود در مجموعه رو بهش معرفی کنید

      پاسخ دادن
      • Nima says:

        سلام
        دوست عزیز این نرم افزار امولاتور هست و این قبیل شبیه ساز ها مشکلات زیادی دارند ما بدنبال راه حل هستیم اما تا یزی پیدا نکنیم نمی تونیم پاسخ بدیم !

        ما را در تلگرام دنبال کنید

        پاسخ دادن
    3. مسعود says:

      سلام داداش گلم . اون فایل اکزه که باید نرم افزار رو اجرا کنه متاسفانه هیچ کدوم از بازی ها رو اجرا نمیکنه . من به پسرم قول دادم درستش کنم ! لطف کن و بررسی که چطوری میشه بازی هاش رو اجرا کرد ؟
      ممنون

      پاسخ دادن
    4. امیر سامان says:

      سلام
      ممکنه راهنمایی کنید که چطور باید بازی هارو اجرا کرد؟من چندین بار تلاش کردم و موفق نشدم

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *