دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود تمامی کنفرانس های مراسم E3 2018

با نزدیک شدن به مراسم E3 2018 تصمیم گرفتیم بر اساس اخبار و شایعات منتشر شده در اینترنت ، مروری داشته باشیم بر بازی ها و رونمایی های شرکت هایی که حضورشان در این نمایشگاه تأیید شده است . از امروز تا E3 2018 فقط چند هفته فاصله داریم . ژوئن هر سال، بهترین ترین شرکت ها و بازی سازان جهان در لس آنجلس دور هم جمع می شوند تا از جدیدترین بازی های خود رونمایی کنند .  E3 جایی است که بزرگترین سازندگان پلتفرم‌های بازی (مایکروسافت،سونی و نینتندو ) برای نمایش آخرین سخت افزار یا جدیدترین بازی‌های‌ شان حضور پیدا می کنند . جایی که از دیدن رونمایی های غیر منتظره شگفت‌ زده می شویم . مراسم E3 2018  از تاریخ 12 ژوئن ( 22 خرداد ) آغاز می شود و تا 14 ژوئن ( 24 خرداد ) 2018 ادامه خواهد داشت . همانند مراسم سال قبل ، کنفرانس های خبری در مرکز تجاری لس آنجلس برگزار می‌شوند که پر شده از باجه های تبلیغاتی و نمونه کوچک بازی ها . در ادامه زمان دقیق برگزاری کنفرانس خبری شرکت های مختلف را می توانید مشاهده کنید .

 

last of us 2 - screen

از شرکت سونی چه انتظاری داریم ؟

سونی با معرفی PS4 Pro در کمتر از دو سال پیش ، عمر نسل هشتم را حداقل برای چند سالی افزایش داد و بعید است که در بخش سخت افزار خبر جدیدی از این کمپانی بشونیم . اما ممکن است صحبت هایی از کنسول PS5 پیش بیاید . به احتمال زیاد ،سونی تمرکز بیشتری روی نسل بعدی پلی استیشن VR دارد . با در نظر گرفتن Oculus و HTC و سامسونگ که روی آپدیت های بیشتر دستگاهشان فعالیت می کنند، احتمال زیادی وجود دارد که سونی از عناوین پیشرفته واقعیت مجازی‌ اش برای پلی استیشن پرده بردارد . حالا سونی زمان بیشتری در اختیار دارد که روی آپدیت های جزئی سخت افزارهایش کار کند .

در بخش بازی‌ ها انتظار داریم The Last Of Us 2 هسته مرکزی مراسم باشد . احتمالا سونی ، ناتی داگ ( Naughty Dog  ) را تحت فشار قرار می دهد تا بتوانیم بخشی از گیم پلی بازی را تماشا کنیم . از طرفی دیگر امیدواریم چیزهای بیشتری از بازی جهان باز Days Gone از استودیوی Sumo Digital ببینیم . مطمئناً Insomenica دوباره Spider-Man را به رخ‌ مان می کشد . در Paris Game Week تریلر سینمایی از Ghost of Tsushima نمایش داده شد که به نظرم غافلگیر کننده‌ترین ویدیوی مراسم بود .

 

halo-screen

از شرکت مایکروسافت چه انتظاری داریم ؟

مدتی پیش مایکروسافت برنامه هایش را برای E3 2018 اعلام کرد و این بار ، آن ها کمی متفاوت به نظر می رسند . مایکروسافت با صرف نظر از خرید EA این بار اخبارش را از مرکز تجاری لس آنجلس جدا کرده و روی رویداد سالن مایکروسافتش تمرکز می کند .امسال مراسم به شکل مختصر تر برگزار می‌شود. حتی مکان کنفرانس خبری مایکروسافت نیز تغییر خواهد کرد . این کنفرانس هم در سالن همایش مایکروسافت در تاریخ ۲۱ خرداد و راس ساعت 00:30 نیمه‌شب آغاز می‌شود . با وجود این که از زمان و مکان مراسم مطلع هستیم، هنوز به شکل دقیق نمی دانیم که چه چیز هایی معرفی خواهند شد. پس از رونمایی بزرگ از ایکس باکس وان ایکس در سال 2017، امسال احتمالاً تمرکز بیشتری روی بازی‌ها را شاهد باشیم .

Halo 6 به عنوان آخرین قسمت از سه‌گانه استودیوی جدید بانجی یعنی 343 Industries معرفی شد و با وجود این که بعید می دانم سازندگان به همین راحتی بیخیال مستر چیف شوند، تصور می کنم قسمت جدید مسیر سری را به کل تغییر دهد . Gears Of War 5 شاید نمایشی داشته باشد . مایکروسافت روی هولو لنز سرمایه گذاری سنگینی داشته و اما تنها محتوای بازی محوری که تاکنون برای این دستگاه شاهد بودیم بازی تعاملی Minecraft World است . امیدواریم در مراسم امسال شاهد بازی های بیشتری برای این دستگاه باشیم.

 

SuperSmashBros-screen

از شرکت نینتندو چه انتظاری داریم ؟

 در حالی که نسخه جدید بازی Zelda و Super Mario به تازگی منتشر شده اند ، انتظار داریم که Nintendo روی دیگر فرنچایز های معروف اش هم کار کند . Super Smash Bros که از صفر تا صدش برای سوییچ ساخته شده بهترین فرصت را برای رونمایی دارد . Kirby و Yoshi یک ماجراجویی جدید در سال 2018 خواهند داشت ، بنابراین انتظار داریم که نمایشی از گیم پلی هر دو داشته باشیم . چه در بخش اصلی E3 2018 و چه در پیش‌ مراسم ویژه Nintendo ، تقریباً می توان گفت حضور Metroid Prime 4 قطعی است . احیای اخیر 3DS توسط طرفدارن حسابی تحویل گرفته شد ، بنابر این برای ماجراجویی های جدید Samus Aran امید زیادی داریم . در نهایت یک نسخه سوییچ از Pokemon هم وجود دارد که همگان بی صبرانه منتظرش هستند . بر اساس شایعات اخیر ، نام بازی Pokemon Stars خواهد بود . این عنوان می تواند یک بازی جدید از این سری یا بازسازی Sun/Moon از کنسول 3DS باشد . در هر دو حالت امیدواریم شاهد معرفی Pokemon جدید باشیم . نینتندو ممکن است کمی بیشتر برای مراسم امسال انرژی گذاشته و از نسخه جدید گیم پد های Joy-Con رونمایی کند . احتمال دارد نینتندو برای Nintendo Labo که در آوریل معرفی شد، چند کیت جدید معرفی کند.

anthem - screen

از شرکت الکترونیک آرتز چه انتظاری داریم ؟

هم اکنون می دانیم که EA Play دوباره در سالن هالیوود پالادیوم در لس آنجلس از تاریخ ۱۹ تا ۲۱ خرداد و قبل از شروع مراسم اصلی E3 2018 برگزار خواهد شد . همانطور که انتظارش می رفت EA ، تأیید کرد که طرفدارن شانس این را خواهند داشت که آخرین عناوین EA Sports مثل Madden 19، FIFA 19، NHL 19 و NBA Live 19 را تجربه کنند . همچنین حضور یک Battlefield جدید نیز تأیید شده است ، اگر چه هنوز نمی دانیم که بازی دقیقاً در چه زمینه و حال و هوایی خواهد بود.

Anthem ، عنوانی با محوریت شکار هیولا از استودیوی کانادایی بایو ور ( BioWare ) ، به نظر قرار است اشتباهات Mass Effect Andromeda را با سیاره گم شده، سیاهچاله تاریک و منطقه های مختلف جبران کند . محیط های انعطاف پذیر، سیستم آب و هوای پویا و اکشن های همکاری مطمئناً بازیکنان را جذب می کند . با وجود این که تاریخ انتشار بازی به تعویق افتاد، Anthem قرار است، با نمایش جدیدش قلب تپنده مراسم EA در امسال باشد . جزئیات بیشتر از مراسم به زودی تأیید خواهند شد . با پروژه Star Wars امی هنینگز یعنی Project Ragtag امیدواریم شاهد یک گیم پلی درست و حسابی باشیم . استودیوی Visceral از زمان بازی Battlefield Hardline ، زیادی بی سرو صدا بوده ، بنابراین احتمال اینکه خبر جدیدی از این استودیو بشنویم ، زیاد است .

 

Elder Scrolls - screen

از شرکت بتسدا چه انتظاری داریم ؟

Bethesda هم حضور خود را در E3 2018 تأیید کرد . کنفرانس خبری این شرکت در روز دوشنبه ۲۱ خرداد ، از ساعت 6 صبح آغاز می شود . مدتی پیش یک تریلر کوتاه از فرنچایز های بتسدا منتشر شد که Elder Scrolls و Doom و Fallout را شامل می‌شد ، اما این ناشر مشخص نکرد که باید انتظار رونمایی از چه عناوینی را داشته باشیم . در مراسم امسال Bethesda احتمالا چیزهایی را که انتظارش را داریم مشاهده خواهیم کرد و احتمالا بخشی از آن ها مرتبط با افزونه جدید Elder Scrolls Online و محتوایات جدید برای Quake Champions خواهند بود . امیدواریم امسال شاهد یک عنوان AAA جدید از Bethesda باشیم . با Wolfenstein جدید، ریبوت Doom، یک Dishonored جدید، برای تجربه یک بازی مثل Elder Scrolls ، اشتیاق زیادی داریم .

به روز رسانی :

1397/03/20 لینک دانلود تمامی کنفرانس های مراسم E3 اضافه شد .
  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *