دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند دنیای وحش ایتالیا Wild Italy نسخه کامل

بی دلیل نیست که ایتالیا به یکی از پر بازدید ترین مقصد های جهان برای سینمای هالیوود تبدیل شده. هم اکنون نیز بخش اعظمی از طبیعت محصور کننده ایتالیا نا شناخته باقی مانده است. از گرگ ها تا خرس های قهوه ای جنگل های شمالی، از فلامینگو های جلگه ی پو (PO) که طولانی ترین رودخانه ایتالیا ( از کوه های آلپ سرچشمه می گیرد و 688 میلومتر ادامه می یابد) می باشد تا دلفین های سواحل جزیره سیسیلی (از جزایر بزرگ ایتالیا که در جنوب این کشور و در دریای مدیترانه قرار داد). تصاویر صحنه آهسته از گیاهان و جانوران ایتالیا در پرتو های نوری جدید و منظره های جادوئی که توسط عکس های هوائی آشکار شده اند. این مستند در دو بخش تهیه شده که هر بخش  تصاویری شگفت انگیز ار دنیای طبیعی ایتالیا به نمایش می گذارد.

از کوهای آلپ تا توسکانی:

از سرزمین های دولومیت (ترکیبی از کربن کلسیم و منیزیم) که با برف پوشیده شده اند تا ژرفای آبی رنگ دریای مدیترانه. مناظر ایتالیا از محبوب ترین مناظر برای مردم سراسر جهان می باشد. بدون شک ایتالیا می تواند مقصد یک سفر فوق العاده باشد به علاوه اینکه می توان در طبیعت این کشور بزهای کوهی، فلامینگو ها و کوسه های آفتاب گرفته را نیز مشاهده کرد.

از ساردینیا تا آبروزو:

برای بسیاری از مردم، ساردینیا یک جزیره رویایی در دریای مدیترانه می باشد که خطوط ساحلی زیبای آن بی نظیر هستند. دنیای مهیج درون آب حتی از سطح آب به دلیل شفافیت دریا در نزیکی های ساحل قابل مشاهده است. آبروزو نیز عرضه جغرافیای مشترک با رم قرار دارد و قلب تپنده دنیای وحش در جنوب ایتالیا می باشد.

Wild Italy

توضیحات بیشتر:

زبان پخش: انگلیسی

فرمت فایل: MP4

نرخ فریم ریت: 25 فریم بر ثانیه

مدت زمان: 52 دقیقه

کانال صوتی: استریو

رزولوشن: 16:9

کیفیت فایل : 720p HDTV

کدک ویدئو: x264 CABAC High@L4.1

بیت ریت ویدئو: 3238 کیلوبات بر ثانیه

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *