دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند سریالی 2018-2016 Last Chance U + قسمت 1و2 فصل اول اضافه شد.

این سری مستند تمرکز بر تمام جنبه های برنامه فوتبال آمریکایی در کالج جامعه میشیسایپ شرقی، یکی از موفق ترین برنامه های JUCO در کشور آمریکا است. موضوعات اصلی عبارتند از مبارزات دانشگاهی بازیکنان، برخی از آنها از زمینه شدیدا محروم شده اند. بریتنی واگنر، مشاور ارشد تیم، از لحاظ حرفه ای برجسته عمل می کند، زیرا او مسئول تمام اعضای تیم است تا در زمان فارغ التحصیلی شرکت کنند. سر مربی Buddy Stephens در مبارزه با کنترل خلق او نیز یک موضوع مهم است، که اغلب با اعتقاد مسیحی خود او در تلاش برای تسکین تیم است،تا بتواند هماهنگ کند تیم را.این مستند در حال حاضر در دو فصل منتشر گردیده.

داستان فصل اول : تیم در طول فصل 2015 خود را پس از EMCC شیرها آنها به عنوان تلاش برای گرفتن چهارمین عنوان ملی JUCO خود هستند. در حالی که تیم ظاهر شد غالب برای بسیاری از سال ها، فصل خود را پس از یک نزاع و جدال در طول بازی خود را با سی سی پی دلتا شکست از خط خارج شد. EMCC از بازی های دولتی رد شد و یک پنالت بالقوه برای بازی قهرمانی ملی گرفته شد و …

داستان فصل دوم : Netflix به Scooba بازگشت تا سال 2016 خود را دنبال کند. این بار تیم ملی قهرمانی کشور را با یک برد مواجه کرد که در آن فقط 32 بازیکن از آنها برای بازپخش بازی های خود با کالج جونز کالج نیویورک به دلیل تعلیق های مربوط به نزاع فصل گذشته واجد شرایط بودند. EMCC این بازی را از 27 به 25 از دست داد، اولین فصل افت خود را از سال 2010 از دست داد. شیرها برای پیروزی در بقیه بازی های خود ادامه می دهند، اما در زمانی که فصل به پایان رسید، شماره 3 را در انتخابات به پایان رساندند، از بازی قهرمانی ملی خارج شدند.

Last Chance U.2016.www.download.ir

Last Chance U یک مجموعه مستند تولید شده توسط Netflix است. این مجموعه بر برنامه فوتبال آمریکایی در کالج جامعه میشیسایپ شرقی تمرکز دارد. عنوان این مجموعه به این واقعیت اشاره دارد که بسیاری از بازیکنان برای بازی در EMCC از فهرست مجلات I به دلیل مسائل علمی یا انضباطی حذف شده اند و بازی در سطح  (JUCO) آخرین شانس آنها برای خود را اثبات می کنند و به بخش اول باز می گردند. فصل اول فصل 2015 فوتبال آمریکا را به نمایش گذاشت و در تاریخ 29 ژوئیه 2016 منتشر شد.Netflix برای فصل دوم پس از EMCC شیرها در فصل 2016 بازگشت، که در تاریخ 21 ژوئیه 2017 منتشر شد.فصل سوم در سال 2017 در یک مدرسه دیگر فیلم برداری شد: کالج جامعه استقلال در کانزاس است.

اطلاعات مستند سریالی Last Chance U 2016-2018 :

+ کارگردان : Greg Whiteley, Adam Ridley

+ نویسنده : —

+ ستارگان : Ron Ollie, Frank Wilson Jr., John III Franklin

+ محصول کمپانی :  Conde Nast Entertainment, Endgame Pictures, RWC

+ ساخت کشور : USA

+ زبان : English

+ ژانر : Documentary | Sport

+ تاریخ انتشار : 29/ July /2016

+ تعداد فصل و قسمت : 2 فصل و 14 قسمت

+ زیرنویس : —

+ نمرات : نمره فوق العاده 8.5/10 از میزان 3800 رای سایت IMDb

Last Chance U 2016-2018

به روز رسانی :

1397/03/03
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *