دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند سریالی Great Escapes and Prison Breaks

مستند سریالی Great Escapes and Prison Breaks ، در رابطه با بزرگترین فرار های صورت گرفته از زندان های مختلف در طول تاریخ می باشد . این فیلم مستند که توسط شبکه Discovery Channel ساخته شده است در مدت زمان کوتاهی تبدیل به یکی از محبوب ترین فیلم های مستند ساخته شده توسط Discovery Channel شده است . برای فراز از زندان یا فرار از دست دشمنان فردی که قصد اجرای این نقشه را دارد باید دارای شجاعت زیاد و خلاقیت بالایی باشد . مستند سریالی Great Escapes and Prison Breaks حاوی اطلاعات دقیقی از بزرگترین فرار های صورت گرفته از زندان است ، فرارهایی مانند فرار Robert Burns از زندان در شرایطی که با زنجیر به سایر زندانیان بسته شده بود و فرار از زندان آلکاتراز ، همچنین در این فیلم مستند شما شاهد خواهید بود که فیلم پاپیلون بر اساس واقعیت ساخته شده است و در نهایت نیز شما شاهد فرار چندین افسر ارتش متحدین در جنگ جهانی دوم خواهید بود ، که در شرایطی کاملا غیر ممکن از زندان فرار می کنند .

تصاویری از مستند سریالی Great Escapes and Prison Breaks

Great.Escapes.and.Prison.Breaks.08of10.Escape.Stories.Home.Run.www.download.ir.avi_thumbs_[2015.01.18_16.33.11]

– ژانر : مستند

– تهیه کننده : Discovery Channel

– تاریخ انتشار : 2000

– محصول کشور : انگلستان

– زبان : انگلیسی

– تعداد قسمت : 10

– کیفیت نمایش : 720hdtv

– فرمت فایل : Mkv

– زیر نویس فارسی : بزودی

  • 2 replies
    1. MVGroup says:

      سلام.
      من یه سرچی کردم، Chain gang اسم زندان نیست. بلکه یه مدل زندانی کردن هست که یه تعداد افراد رو با غلّ و زنجیر به هم می‌بندن و ازشون کار می‌کشن (تو فیلمای قدیمی ازین مدل زیاد دیدیم.).
      در مورد Robert Burns هم قبلاً یه جایی خوندم که نوشته بود: کهنه سرباز جنگ جهانی اوّل بود که به خاطر یه خرده‌دزدی می‌گیرنش و به غلّ و زنجیر می‌بندنش (Chain gang). ایشون فرار می‌کنه و 7 سال متواری می‌شه. بعد خانمش ایشون رو لو می‌ده و دوباره دستگیرش می‌کنن. این‌بار هم رابرت فرار می‌کنه.

      پاسخ دادن
      • Nima says:

        سلام
        بله کاملا درسته ، متن اصلاح شد .
        ممنون بابت وقتی که گذاشتید و متن رو مطالعه کردید .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *