دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند سریالی MythBusters

در این مجموعه گروه سازنده افسانه‌زدایان به دنبال حل سوالات پیچیده و هیجان‌انگیز فیزیک از طریق راه‌های علمی و ساده هستند.MythBusters اسطورهها، داستانهای بلند و افسانه های شهری را میگیرند و برای اثبات اعتبار آنها به حل علمی میپردازند. MythBusters حقیقت، احتمالی، ممکن، غیرممکن یا غیرقابل تصور هستند. اغلب بعد از آزمایش های واقعی در دنیای واقعی اثبات یا افسانه را ثابت می کند، تیم آزمایش را به شدت می کشد و بارها و بارها با استفاده از تکنولوژی مدرن تر از اسطوره می تواند پودر سیاه را برای انفجار های قابل توجه استفاده کرده یا بالا ببرد.Adam Savage و Jamie Hyneman اصلی MythBusters هستند، و در ابتدا تمام اسطوره های سری را با استفاده از تجربه ترکیب شده خود با جلوه های ویژه مورد بررسی قرار دادند.

MythBusters.www.download.ir

MythBusters یک برنامه تلویزیونی سرگرمی علمی استرالیایی و آمریکایی است که توسط Peter Rees ساخته شده است و تولید شده توسط Productions فراتر از تلویزیون استرالیا است.این سریال در کانال دیسکاوری در تاریخ 23 ژانویه 2003 پخش شد. سریال توسط چندین پخش کننده بین المللی، از جمله SBS Australia (episodes first run، episodes episodes shown on 7mate Australia)، و دیگر کانال های Discovery در سراسر جهان پخش شد. میزبان نمایش، کارشناسان اثر ویژه Adam Savage و جیمی Hyneman، از عناصر روش علمی برای تست اعتبار شایعات، اسطوره ها، صحنه های فیلم، اعلانات، فیلم های اینترنتی و داستان های خبری استفاده کردند. این نمایش یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین کانال کشف بود، که پیش از آن فقط به نحوی ساخته شده بود و سیاره ی روزانه هر دو در کانادا بود. از سال 2006 تا 2016 این نمایش توسط دون تپستر، نمایشگر دونده بریتانیا، تحت نظارت سیدنی، سان فرانسیسکو و مانچست.

اطلاعات مستند سریالی MythBusters :

کارگردان : Peter Rees

نویسنده : —

ستارگان : Robert Lee, Jamie Hyneman, Adam Savage

محصول کمپانی :  Beyond Entertainment, Beyond Productions, Discovery Channel

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary | Mystery | Reality-TV

تاریخ انتشار : 23/ January /2003

+ تعداد فصل و قسمت : 18 فصل و بیش از 100 قسمت

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 8.3/10

MythBusters

  • 4 replies
    1. ملیکا says:

      سلام و درود
      خواستم بپرسم چرا قسمت های دیگه اش رو اپلود نکردید؟
      ما منتظریما!

      با تشکر ازتون

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *