دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند سریالی The Secret Life of Machines طرز کار وسایل مختلف (3 فصل کامل) + زیرنویس

مستند سریالی The Secret Life of Machines یک مجموعه آموزشی است که توسط Tim Hunkin و Rex Garrod روایت می شود و این دو در قسمت های مختلف آن کار مجری گری این مستند را بر عهده دارند و به بررسی و توضیح قسمت های مختلف دستگاه های متنوعی می پردازند که روزانه در خانه و محل کار از آنها استفاده می کنیم. باید به این مسئله دقت کنیم که هر فصل از این مستند به بررسی دسته ای از ابزار و دستگاه های مختلف اما مرتبط می پردازد. اولین فصل این مستند سریالی به بررسی ابزارهایی نظیر جاروبرقی، سیستم گرم کننده و هیتر و دیگر وسایلی می پردازد که در خانه مورد استفاده هستند. فصل دوم این مستند به بررسی وسایلی می پردازد که در خارج از خانه از آنها استفاده می کنیم. برای مثال خودرو یا ساعت مچی از ابزارهایی هستند که به صورت روزانه اما خارج از خانه از آنها استفاده می شود. اما سومین فصل این مستند تمام زمان خود را روی وسایل و ابزارهایی نهاده که در اداره ها و محل کار با آنها سر و کار داریم. لامپ، آسانسور،دستگاه فتوکپی و چندین وسیله دیگر در این مستند مورد بررسی قرار داده شده اند. هر قسمت این مجموعه دارای یک نام منحصر به فرد مربوط به وسیله ای است که به بررسی آن می پردازد اما باید توجه داشته که برای بررسی یک دوربین فیلم برداری، به بررسی نوار های صوتی و روند سیر آنها نیز پرداخته می شود. از دیگر ویژگی های این مجموعه می توان به این نکته اشاره کرد که در طول این سری، شما با انیمیشن هایی روبرو می شوید که Hunkin برای بهبود و افزایش درک بیننده طراحی کرده و این مسئله همچنین کمی سرگرمی را نیز به این مستند سریالی اضافه می کند و تماشای آن را برای افراد کم سن و سال نیز راحت تر می کند.

سایر توضیحات: مستند سریالی The Secret Life of Machines یکی از بهترین مجموع ههای دوران خود است که محصول کشور انگلیس است. این مجموعه سعی دارد تا شما را با روند کار چندین دستگاه مختلف آشنا کند تا سوال های مختلف ما را در زمان کار با آنها برطرف کند. به گفته تهیه کننده این مجموعه یعنی Tim Hunkin، ایده ساخت این مستند سریالی از یک کتاب داستان سرگرم کننده به نویسندگی خود به نام The Rudiments of Wisdom گرفته شده است که مدت 14 سال تحقیق او را شامل می شد. باید به این نکته توجه داشت که اگرچه وسایل موجود در این مجموعه نسبت به وسایل کنونی قدیمی به نظر می رسند اما بسیاری از لوازم امروزی بدون شک نسخه پرورش یافته و بهبود یافته این وسایل هستند.

The Secret Life of Machines cover

 – فصل اول

 – جارو برقی

 – یخچال

 – ماشین لباسشویی

 – چرخ خیاطی

 – سیستم گرمایش مرکزی

 – تلویزیون

 – فصل دوم

 – موتور احتراق داخلی

 – خودرو

 – ساعت کوارتز

 – تلفن

 – دوربین فیلم برداری

 – رادیو

 – فصل سوم

 – دستگاه فکس

 – آسانسور

 – ماشین های پردازنده متن

 – لامپ های الکتریکی

 – مسائل مربوط به محل کار و دفاتر اداری

 – دستگاه فتوکپی

مشخصات مستند سریالی The Secret Life of Machines :

– ژانر : مستند

– تاریخ انتشار : 1988

– محصول کشور : انگلیس

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 480p

– فرمت فایل : Mp4 و Avi

– زیر نویس فارسی : ندارد

– زیر نویس انگلیسی: دارد

– لینک IMDB

– تعداد فصل : 3

The Secret Life of Machines

به روز رسانی :

1396/05/09 نسخه جدید همراه با زیرنویس انگلیسی اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *