دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند سینمایی MOUNTAIN 2017

فقط سه قرن پیش بود که صعود از یک کوه یک کار اشتباه و حتی فکر کردن به آن خطرناک بود.کو ها مکان های خطرناک و خارج از بعد زیبایی و جذابیت بودند،برای افکار انسان ها مکانی بود در دنیای فوقانی که دست نیافتدنی بود و رفتن و سفر به آن جا به عنوانی سفر آخر محسوب میگردید.اما چه شد که همه چیز تغییر کرد و کوهها برای انسان جذاب شد و به یکی از تفریحات انسان تبدیل گردید.حتی تا آن جایی پیش رفته است که انسان ها حاضر هستند جان خود را در این ره بگذارند.این مستند شاهکاریس بسیار زیبا از پیوند میان انسان و طبیعیت که بعد از سال ها با یکدیگر آشتی نموده و بیش از بیش به هم نزدیک شده اند!!!

Mountain 2017.www.download.ir

MOUNTAIN همکاری سینمایی و موسیقی بین جنیفر پدوم Jennifer Peedom ، کارگردان تحسین شده SHERPA (شرپا) و ارکستر مجلسی استرالیا (ACO)، یکی از بزرگترین ارکسترهای مجلسی در جهان ، که اثری بسیار زیبا و مخاطب پسند ارائه نموده اند.این فیلم مستند از بهترین فیلمبرداران ماجراجویانه در جهان استفاده شده است که توسط بهترین نویسنده که یکی از پرفروش ترین نویسنده های دنیا محسوب میگردد به نام Robert Macfarlane رابرت مکفرلین تهیه شده است. این مستند، سابقه مبهم و پیروزمندانه جذابیت بی نظیر ما را با کوه ها بررسی می کند.

مستند MOUNTAIN 2017 برنده و نامزد 5 جایزه بین المللی گردیده شده است.

اطلاعات مستند MOUNTAIN 2017 :

+ کارگردان : Jennifer Peedom

+ نویسنده : Robert Macfarlane, Jennifer Peedom

+ صداپیشه : Willem Dafoe

+ ژانر : Documentary

+ محصول کمپانی : Stranger Than Fiction Films Pty Ltd

+ تاریخ انتشار :  21/ September /2017

+ ساخت کشور : Australia

+ زبان : English

+ مدت زمان : 1 ساعت و 14 دقیقه

+ زیرنویس : به زودی

+ نمرات : IMDb 7.4/10

MOUNTAIN 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *