دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند کوبا BBC Cuba with Simon Reeve

Simon Reeve یک شخص بسیار کاوشگر و کنجکاو است که حرفه اصلی او روزنامه نگاری است. حال او به کوبا سفر کرده، کشوری کمونیست که در آستانه انقلاب سرمایه داری است. 2 سال قبل کوبا به عنوان یک کشور کمونیست دست به تغییرات اقتصادی بسیار رادیکال و ناگهانی زد که در سال های گذشته بی سابقه بوده است. از قطع جیره منطقه ای غذا و آذوقه و مسائل معیشتی مردم گرفته تا از بین هزاران شغل در این کشور، تغییرات جدیدی در این کشور بوجود آمده که یکی از دژهای کمونیستی در جهان را با تغییر مقیاس مواجه کرده است. در مستند بسیار جذاب BBC Cuba with Simon Reeve، شخص Simon Reeve به سراغ مردم عادی می رود و از آنها در رابطه با این تغییرات سوالاتی می کند. مخاطب او اشخاصی از طبقه پایین جامعه است که کم کم در حال راه اندازی تجارت های بهتر هستند و نیز افرادی که ثروت کلانی دارند و اندوخته آنها به بیش از 750 هزار یورو می رسد.

سایر توضیحات: مستند BBC Cuba with Simon Reeve یکی از قسمت های جذاب مستند های بسیار خوب و با کیفیت شبکه BBC است که در آن Simon Reeve به سراغ کشوری رنگین می رود که به مهمان نوازی و شوخ طبعی معروفیت بسیار زیادی دارند و از آنها درباره تغییرات اخیر اقتصادی سوالاتی می پرسد که آیا این تغییرات می تواند باعث بوجود آمدن تغییرات کلی در ساختار زندگی مردم در کشوری شود که حقوق بشر در سطح بسیار پایی وجود دارد یا خیر؟ آیا این آخرین شانس برای کوبا است تا بار دیگر خود را برای یک تغییر اساسی آماده کند؟

Cuba with Simon Reeve

مشخصات اصلی مستند BBC Cuba with Simon Reeve:

زبان پخش: انگلیسی

فرمت فایل: MP4

مدت زمان هر قسمت: 58 دقیقه

کانال صوتی: استریو

رزولوشن: 720*1280

کیفیت فایل : 720p HDTV

زیرنویس انگلیسی : ندارد

BBC Cuba with Simon Reeve

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *