دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند BBC Natures Wonderlands – Islands Of Evolution – طبیعت شگفت انگیز – جزایر تکامل یافته

یکی از جذاب ترین مستند های تولید شده در رابطه با جزیره های بسیار معروف بدون شک مستند BBC Natures Wonderlands – Islands Of Evolution است که در 3 قسمت توسط پروفسور Richard Fortey ساخته شده است. در این مستند او سعی دارد تا عللی را بیابد که باعث می شوند تا جزایر مختلف به عنوان آزمایشگاه تغییرات جوی قرار بگیرند. از این رو به بررسی گونه های مختلف در جزایر متنوعی می پردازد. در این مستند او به سراغ موجودات مختلف می رود و به بررسی مسائلی نظیر زمان و مکان و … می پردازد که ممکن است روی انتخاب محل زندگی حیوانات نقش عمده ای داشته باشد. در مستند BBC Natures Wonderlands – Islands Of Evolution این پروفسور کار کشته به ترسیم چرخه زندگی یک جزیره از بدو تولد تا اواخر عمل و نابودی کامل می پردازد تا به ما نشان دهد که علاوه بر عموامل ذکر شده، عوامل مختلف دیگری نیز وجود دارند که باعث می شوند یک تغییر و تحول شکل خاصی به خود بگیرد.

سایر توضیحات: مستند بسیار جذاب BBC Natures Wonderlands – Islands Of Evolution سعی دارد تا با تکیه بر واقعیات فرضیات خود را به اثبات برساند. از این شما با lemurs ها در جنگل های بارانی ماداگاسکار، با shrimp های مقاوم در برابر اسید در برکه های سنگی هاوایی و عنکبوت های وحشی در Madeira برخورد خواهید کرد. شمای هر قسمت به شرح زیر است:

قسمت اول (Hawaii – بهشت مدرن):

در قسمت اول این مستند پروفسور Fortey به بررسی این واقعیت می پردازد که چطور یک حیات جدید در یک جزیره شکل می گیرد. این گروه جزایر بسیار دور افتاده از دیگر نقاط جهان بدون شک اعجاب انگیز هستند. به طور متوسط تخمین زده می شود که هر 35 هزار سال یک گونه جدید بتواند در این جزیره ساکن شود اما مشاهده می کنیم که تنوع زیستی در این جزیره بسیار زیاد و دور از انتظار است. در این جستجوی بسیار عجیب او به یک پرنده عجیب و غریب برخورد می کند که نظریه داروین را به شکل کامل اجرا کرده است و از آن پیروی می کند.

Islands Of Evolution

قسمت دوم (Madagascar – دور از جهان):

در قسمت دوم این مستند، Fortey به جنگل های بارانی ماداگاسکار سفر می کند، جایی بسیار قدیمی و با ارزش که جانوران و گیاهان بسیار عجیبی از قدیم در این جزیره یافت می شوند و همواره برای زیست شناسان علامت های سوال مختلفی باقی گذاشته است. در این مستند شما با موجودات مختلفی روبرو می شود. موجوداتی از گذشته بسیار دور تا موجوداتی که به تازگی در این جزیره ساکن شده اند. او به بررسی راز این تطابق خواهد پرداخت که چگونه جانوران و گیاهان از هر فرصتی برای زندگی و تطابق استفاده می کنند.

Islands Of Evolution

قسمت سوم (Madeira – جزیره کشتی گمشده):

در آخر این پروفسور به بررسی جزیره ای به نام Madeira می پردازد. این جزیره یک جزیره آتشفانی است و در حال حاضر در اواخر عمر خود به سر می برد و در حال غرق شدن و بازگشت به قعر دریاست. در این جزیره جنگل های laurisilva حضور دارند که زمانی سراسر اروپا را فرش کرده بودند. در این جزیره او به کی مارمولک برخورد می کند که حدودا 4 برابر سن همزادان خود در زادگاه اصلی خود را دارند. همچنین با کمک راننده خود به بررسی جانوران دریایی نیز می پردازد که از این رو می توان به بررسی رازهای مختلفی پرداخت که در آن سوی دریاها رخ می دهد.

Islands Of Evolution

مشخصات اصلی مستند BBC Natures Wonderlands – Islands Of Evolution:

زبان پخش: انگلیسی

فرمت فایل: MP4

مدت زمان هر قسمت: 59 دقیقه

کانال صوتی: استریو

رزولوشن: 16:9

کیفیت فایل : 720p HDTV

زیرنویس انگلیسی : دارد

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

BBC Natures Wonderlands – Islands Of Evolution

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *