دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند The Great Alone 2015

The Great Alone 2015 (نام فارسی : تنهایی بزرگ) نام فیلم مستند در ژانر ماجرایی , درام , ورزشی می باشد که توسط استودیوی Alkemy-X ساخته شده است . Lance Mackey متولد 2 ژوئن 1970 در کشور آمریکا می باشد . او یک سورتمه سوار حرفه ای می باشد و سگ های مسابقه ای زیادی را برای شرکت در تورنومنت های مختلف نظیر Fairbanks آلاسکا آموزش می دهد . او تنها فردی است که چهار بار قهرمان 1000 مایلی Yukon Quest شده است همچنین چهار بار نیز برنده ی مسابقه ی Iditarod Trail Sled Dog شده است . The Great Alone یکی از مستندهای مستقل می باشد که داستان الهام بخش لنس مکی را بازگو می کند . در این مستند به زندگی این قهرمان از دوران نوجوانی تا زمان حال پرداخته شده است .

دانلود مستند The Great Alone 2015

سایر توضیحات : مستند ورزشی The Great Alone 2015 توسط Greg Kohs کارگردانی و نویسندگی شده است . Kohs که کارگردان و تهیه کننده جوان می باشد تا به حال کارهای مختلفی را در کارنامه ی هنری خود دارد از عنواینی چون Blind Faith و Song Sung Blue به عنوان معروف ترین آنها اشاره کرد . مستند تنهایی بزرگ تنها حضور لنس مکی نمی باشد و او در فیلم های مستند دیگر نظیر Flying Wild Alaska و Racing for Life نیز حضور داشته است .

دانلود مستند The Great Alone 2015

مشخصات فیلم مستند The Great Alone 2015 :

– ژانر : مستند – ماجرایی – درام – ورزشی

– کارگردان : Greg Kohs

– نویسنده : Greg Kohs

– استودیوی سازنده : Alkemy-X

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 25 آپریل 2015

– مدت زمان : 85 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : DVDRip

– فرمت فایل : MKV

– مکان های فیلمبرداری : آلاسکا – آمریکا

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

The Great Alone 2015