دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند The Zen Diaries of Garry Shandling 2018 TV Movie

این یک کمدی طولانی درباره گری شاندینگ کمدین درخشان است. اگر طرفدار یا طرفدار این مرد معروف هستید، بینش ارائه شده توسط دیگران را به شاندلینگ در کسب و کار نشان می دهد و از صعود به شهرت لذت خواهید برد.اما اگر شما فقط از برنامه تلویزیونی خود و کمدی ایستادن او را بخاطر داشته باشید، این متن ضعیف و تقریبا تکراری است. گاهی اوقات بهتر است بدانیم که چگونه سحر و جادو را در نمایش نشان می دهد با رفتن به مرحله و دیدن آنچه که واقعا وجود دارد.خاطرات زین از گری شاندلینگ “مصاحبه هایی را از نزدیک چهار تن از دوستان، خانواده و همکاران خود، ارزش چهار دهه از تلویزیون، و طول عمر از مجلات شخصی، نامه های خصوصی و صوتی و تصویری خانگی…

The Zen Diaries of Garry Shandling 2018 TV Movie.www.download.ir

در ماه فوریه سال 2017 گزارش شد که جود آپاتو یک مستند در مورد مربی و دوست خود گری شاندینگ در حال تهیه است. در آپدیت، آپاتو درخواستی عمومی برای هر کسی با عکس ها، فیلم ها و یا اطلاعاتی درباره شاندلینگ برای رسیدن به او ارائه داد.در ژانویه 2018، در روزنامه مطبوعاتی زمستان انجمن منتقدان تلویزیون سالانه اعلام شد که شبکه کابلی HBO این مستند را به دست آورده است و در تاریخ 26 و 27 مارس 2018 آن را در دو قسمت پخش می کند.خاطرات زین از گری شاندلینگ یک فیلم مستند آمریکایی است که در 26 مارس 2018 در دو قسمت پخش می شود. کارگردان و تهیه کننده جود آپاتو، فیلم زندگی و میراث کمدی گری شاندینگ را بررسی می کند.در 21 فوریه 2018 HBO اولین تریلر فیلم را منتشر کرد. یک هفته بعد، پوستر رسمی نیز منتشر شد.

اطلاعات فیلم مستند The Zen Diaries of Garry Shandling 2018 TV Movie :

کارگردان : Judd Apatow

نویسنده :  —

ستارگان : Garry Shandling, Judd Apatow, Kevin Nealon

محصول کمپانی : Apatow Productions

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary | Biography

تاریخ انتشار : 26 March 2018

مدت زمان : 4 ساعت و 19 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 8.5/10 — RoTo 92% — Meta 89%

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *