دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار آموزشی Vocabulary Builder v1.3.5 برای اندروید

در Vocabulary Builder دامنه لغات خود را گسترش دهید. در این نرم افزار تعداد زیادی لغت از آزمون های مختلفی مانند تافل، GRE و SAT گرداوری شده است. برای تفهیم بهتر لغات از مثال های کاربردی استفاده شده است. با طی کردن هر مرحله وارد مرحله ای دشوارتر می شوید و لغات پیشرفته تری را می آموزید. کلماتی را که معنی آن ها را نمی دانید بارها و بارها تکرار می شوند تا تبدیل به ملکه ذهن شما شوند. این روش یادگیری لغات به عنوان روشی موثر، کارایی خود را به اثبات رسانده است.

سایر توضیحات: این نرم افزار یادگیری لغات که توسط شرکت Magoosh تولید شده است، با استقبال مناسبی روبرو شده است. تدوین لغات این مجموعه بر عهده Chris Lee بوده است که بیش از ده سال سابقه تدریس GRE داشته و همچنین تدوینگر مجموعه ویدیوهای آموزش لغت در یوتیوب بوده و حتی کتابی در این موضوع نگارش کرده است. عمده فعالیت شرکت Magoosh تمرکز بر روی تولید مجموعه فیلم ها و پکیج هایی است که مخاطبان را برای آزمون های معتبر بین المللی زبان مانند GRE، GMAT، SAT و TOEFL آماده می کند.

Vocabulary Builde

ویژگی های نرم افزار Vocabulary Builder:

 – حاوی بیش از 1200 لغت گلچین شده توسط متخصصین

– قابلیت تلفظ صوتی هر کلمه در نرم افزار

– ارائه مثال و توضیح برای هر کلمه

– وجود سطوح مختلف لغت شامل مبتدی، متوسط و پیشرفته

Vocabulary Builder

 

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *