دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Teracopy v3.26 Final افزایش سرعت کپی

دانلود نرم افزار کاربردی افزایش سرعت کپی که دارای حجم پایینی میباشد ولی نرم افزار دارای سرعت بالایی در انتقال فایل ها است.این نرم افزار قابلیت افزایش سرعت کپی را دارا می باشد . کاربران می توانند در هنگام کپی کردن فایل های خود انتقال آنها را به طور موقت متوقف کنند و در صورت دلخواه انتقال آنها را آغاز کنند .امکان کپی و انتقال همزمان چند فایل را در این نرم افزار می توانید مشاهده کنید.این نرم افزار بر روی تمام سیستم های ویندوز همچنین ویندوز8 و ویندوز 10 قابل نصب می باشد. نرم افزار TeraCopy توسط شرکت  Code Sector برای پلتفرم و سیستم عامل محبوب ویندوز عرضه شد و از همان ابتدا با استقبال بسیار زیادی روبرو شد. سایت دانلود فارسی جدیدترین نسخه این نرم افزار کاربردی را همراه با نسخه Pro در اختیار شما کاربران محترم قرار می دهد.

سایر توضیحات: نرم افزارهای مختلفی برای جایگزینی همتای مشابه ویندوزی خود برای کپی کردن فایل ها در ویندوز ارائه شده اند. نرم افزارهایی که سرعت انتقال فایل را چندین برابر بیشتر می کنند. اما هر کدام از این نرم افزارها نقاط قوت و ضعف خود را دارند. اکثر این نرم افزارها از رابط کاربری خوب و ساده ای بهره نمی برند. نرم افزار TeraCopy علاوه بر افزایش سرعت انتقال فایل ها و نیز قابلیت توقف در هنگام انتقال، از رابط کاربری بسیار ساده ای نیز بهره می برد. رابط کاربری ای که بسیار شبیه نرم افزارهای جدید ویندوز است و باعث سردرگمی کاربر نمی شود. علاوه بر این بعضی اوقات فایلهای در حال انتقال دارای مشکل هستند و امکان انتقال انها وجود ندارد. این نرم افزار به طور کاملا مشخص لیست تمامی مشکلات انتقال را فراهم میکند و همین موضوع باعث می شود ضریب اطمینان کاربر بالا برود.

ویژگی های نرم افزار Teracopy:

– افزایش سرعتcopy/past

– کپی چند فایل همزمان

– تنظیمات نحوه کپی کردن

– افزایش سرعت کپی تا دو برابر

– و …

TeraCopy

به روز رسانی :

1396/07/24 نسخه جدید اضافه شد .
  • 9 replies
    1. مازیار says:

      خسته نباشید گرم به مدیران خوب سایت.
      دوستان گلم اینم سریال اکتیو نرم افزار:
      LVUWAASAAAw+rC28xqUEja7DowVzMbZBUkVij+pW5lCOmynWrNYyPxcy87BuKqIu
      D91Cy+K2iYy1579gnRrS/mTFkqoStcSeqEOzvdYWD91v2Iwc82HkjX8T7Vl1Wv5g
      homCnlytx/iNF7lavbtd68jdKCGuRgjdHESsqoSE2Vry9E/hZent6ZKZx3TdFKlq
      vOkydZsyyF0kb2TDmGJSs5KPDYjRcUHqE9fLvSvj6SnwMNhm1qVTdJuWx9/tM4OE
      S9Esp32yr9VMYvUdgXFBVFFtF5XU2O3C2Fu/qAqm9K2U9vfXZhd4Nbeb5u442lZs
      8SMYEkTLa1wqpkhz9jvDxGfsnQrfdYtz50V72uiez0/M1HGqZeRE+7PIt0iBod/U
      pBUAzK7HO6Ig8TGG6xIG33cRM/WXlSLB

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *