دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار اندروید Photo Studio Pro V2.3.1.3

Photo Studio یکی از حرفه ای ترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای افکت گذاری بر روی عکس می باشد. شما می توانید با این نرم افزار یک استدیو حرفه ای عکس  داشته باشید چه حرفه ای باشید چه آماتور شما می توانید از این نرم افزار هم به صورت دوربین عکاسی و هم استفاده از گالری استفاده کرد، این نرم افزار 150 فیلتر منحصر به فرد را در خود جای داده است، دارای 70 اثرهمچون سایه،یکپارچگی کردن عکس، قاب، آتش، آب و ابزار بعدی این نرم افزار که به اسم سحر و جادو ارائه شده است که باعث تصحیح کردن رنگ عکس، رفع قرمزی چشم و غیره می باشد.

ابزار بعدی نرم افزار Photo Studio استفاده از 100 قاب برای عکس می باشدکه در دسته های مختلف برای کاربرهای مختلف می باشد، منو پیشرفته دارای کنترل نور و تنظیم رنگ  استفاده از ماسک های مختلف و درخواست میکس عکس ها همزمان دارای منو ذخیره پیشرفته در سه سایز کاربر می تواند عکس را ذخیره کند و به صورت png/jepg  ذخیره کنید، امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های نرم افزار افکت گذاری عکس را در اختیار شما کاربران محترم قرار داده ایم،امیدواریم از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.

ویژگی های نرم افزار Photo Studio :

– کارکرد آسان

– دارای 150 فیلتر رنگ

– دارای 70 اثر برای یکپارچگی عکس

– دارای قالب های جدید

– قابل استفاده در تمامی گوشی های اندروید

 

نام: Photo Studio Pro
حجم فایل: 39 مگابایت
ورژن: 2.3.1.3
فرمت فایل: apk
مناسب برای گروه سنی: 3 سال به بالا
پیش نیاز: اندروید 4.1 به بالا

به روز رسانی :

1398/09/12 نسخه 2.3.1.3 اضافه شد.
  • 2 replies
    1. حمید رضا says:

      این نرم افزار فوق العاده است. نسخه همین نرم افزار برای ویندوز وجود داره ؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *