دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار اندروید VideoShowLite:Video editor,cut,photo,music,no crop

VideoShowLite:Video editor,cut,photo,music,no crop برنامه ای بسیار کاربردی و محبوب است که به تازگی برای کاربران گوشی ها و تبلت های اندروید طراحی شده و شما کاربران عزیز می توانید آن را به صورت رایگان و در فایل apk دانلود کرده و از آن استفاده کنید . این نرم افزار یک برنامه قوی ویرایشگر ویدئو ، برش ، ویرایش عکس ، ویرایش موسیقی و ابزاری کار آمد برای این قبیل کارها می باشد . این نسخه اندروید این برنانه نسخه جمع و جور شده و با رابط کاربری آسان آن است که کاربران در تمانی نقاط بتوانند از آن به راحتی بهره ببرند . این برنامه کانلا رایگان ، بدون تبلیغات و بدون محدکدیت استفاده زمانی می باشد . شما می توانید با استفاده از این برنامه ویدئو های خود را ادیت یا ویرایش کنید ، زمان انها را تند یا کند کرده ، تیکه هایی از آن را بریده و در جای دیگری قرار دهید یا به تنهایی از ان استفاده کنید و یا آن را حذف کرده ، نور مردازی و صداهای آن را تغییر دهید و بسیار موارد مفید و کار آمد دیگر بزای افراد مبتدی تا حرفه ای . همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید با استفاده از عکس ها اسلاید شو هایی بسازید و آنها را ویرایش کنید یا بر روی آنها موسیقی قرار دهید و تمامی این موارد برای کارهایی مانند پروژه های درسی یا برای عکس های جشن عروسی و … . شما می توانید با استفاده از این برنامه Gif یا عکس های متحرک را طراحی کرده و بسازید و از آنها برای استفاده در تلگرام یا موارد دیگر استفاده کنید . همینطور برای کسانی که می خواهند بر روی عکس های خود فیلتر های متنوع یا افکت هایی قرار دهند این برنامه دارای فیلتر های بسیار متنوع و جذاب است که شما می توانید از آنها بر روی عکس ها خود استفاده کرده و از طریق این برنامه عکس ها و ویدئو های خود را ذخیره کرده و یا مستقیما بر روی سایت های اجتماعی مانند Facebook، Instagram، YouTube، WhatsApp، Google+، Twitter، Line، Wechat، Quik، Inshot، Funimate، Whatsapp، Vine، Flipagram، Musical.ly، Vue، Apple TV، Lip Sync Videos، Dubsmash Vide و … با دوستان خود به اشتراک بگذارید . همچنین از دیگر کارایی های این نرم افزار می توان به ادیت موسیقی اشاره کرد که شما می توانید تیکه هایی از موسیقی های خود را جدا کرده ، و یا اضافه کرده و یا آنها را در فایل های دیگر فشرده کنید و همینطور به فرمت های معروف دیگر مانند mp3 و … تبدیل کنید . این برنامه فیلتر هایی را هم برای گذاشتن بر روی موسیقی ها در دسترس سما قرار داده است که می توانید با استفاده از آنها صداهای موسیقی را بم کنید یا باس آن را زیاد کنید و از این قبیل موارد که بسیار کارایی های جالبی خواهند داشت . شما می توانید با قسمت های ویرایش حرفه ای عکس ها ، عکس های خود را ادیت کرده و پوست را در عکس صاف کنید ، چروک ها را بگیرید ، رنگ چشم ها و موها را عوض کنید ، کدری و روشنایی عکس را تغییر دهید که برای افراد حرفه ای کار امدی بسیار خواهد داشت .

قابلیت های کلیدی برنامه VideoShowLite :

-قابلیت ویرایش عکس مانند : فیلتر گذاری بر روی آنها ، تغییر رنگ ، گرفتن چروک پوست ، جداکردن یا کراپ ، تغییر کیفیت ، تبدیل به دیگر فرمت ها و … .
-ساخت gif یا عکس های متحرک در برنامه .
– قابلیت به اشتراک گذاری در سایت های اجتماعی مانند Facebook، Instagram، YouTube، WhatsApp، Google+، Twitter، Line، Wechat، Quik، Inshot، Funimate، Whatsapp، Vine، Flipagram، Musical.ly، Vue، Apple TV، Lip Sync Videos، Dubsmash Video .
-یک پلیر قوی موسیقی و کلیپ .
-یک ابزار بسیار کاربردی برای ویرایس ویدئو مانند ادغام سریع / تقلید / تقسیم / معکوس / تکراری / برش / چرخش / کلاژ / تبدیل / ضبط / فشرده کلیپ، دوبله ویدئو و برش فیلم در تلفن .
-قابلیت قرار دادن زیر نویس بر روی فیلم ها .
-قابلیت تشخیص چهره .
– واردات فیلم های HD و4K به صورت رایگان .
-پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدیویی مانند MP4، MOV، AVI .
-قابلیت ویرایش موسیقی مانند مواردی مثل : بردین تیکه هایی از آن ، قرار دادن فیلتر هایی بر روی آن برای تغییر موارد فیزیکی صدا ، تبدیل به دیگر فرمت های مشهور مانند mp3 ، قابلیت ذخیره کردن و بسیاری موارد دیگر .
-برنامه به صورت کاملا رایگان و بدون محدودیت زمانی .

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *