دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار اندروید XZip – zip unzip unrar utility v0.2.9163

XZip – zip unzip unrar utility نام نرم افزاری کاربردی برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد که کاربران می توانند آن را به صورت رایگان و در نسخه apk آن از این سایت دانلود کرده و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارند . شما برای باز کردن فایل های زیپ یا rar در دستگاه های اندروید احتیاج به نرم افزاری برای این کار خواهید داشت و این نرم افزار به کمک شما خواهد امد تا بتوانید آنها را به راحتی و در مدت زمان بسیار کم باز کنید . شما با این نرم افزار می توانید فایل هایی با پسوند zip , rar , b1 را به راحتی باز کرده . همچنین شما می توانید با این نرم افزار فایل هایی که می خواهید را به فایل هایی با پسوند zip , rar , b1 تبدیل کرده و حجم آنها را کاهش دهید که بیشتر برای ایمیل کردن انها کاربرد خواهد داشت و همینطور می توانید با فشرده کردن انها بر روی فایل های خود پسورد گذاشته و یا حجم ان را تعیین کنید . همچنین شما دیگر فایل های غیر متعارف مانند 7z، apk، a، ar، arj، bz2، bzip2، cab، deb، gz، gzip، jar، iso، lha، lzh، lzma، mtz، rpm،tar، tar.bz2، tbz، tbz2، tar.gz، tgz، tpz، taz tar.lzma، tar.xz، tar.Z، xap، xar، xz، z، zipx را باز کرده یا به انها تبدیل کنید که از توانایی های زیاد این برنامه می باشد .

برخی قابلیت های نرم افزار XZip – zip unzip unrar utility :

– پشتیبانی از زیپ با نمادهای غیر لاتین .
-باز کردن یا فشرده کردن فایل های زیپ یا به فایل های زیپ .
– فشرده سازی فایل ها به B1 یا rar .
-قابلیت گذاشت رمز بر روی فایل های زیپ شده خود .
– باز کردن فایل های غیر متعارف مانند 7z، apk، a، ar، arj، bz2، bzip2، cab، deb، gz، gzip، jar، iso، lha، lzh، lzma، mtz، rpm،tar، tar.bz2، tbz، tbz2، tar.gz .
-قابلیت های نرم افزار به صورت کاملا رایگان .

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *