دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار ترکیب کننده موسیقی های عمومی در مک Arturia MODULAR V

MODULAR V نرم افزاری است که نسخه جدید آن برای مکینتاش اخیر از طرف شرکت Arturia عرضه شده است . این نرم افزار بهترین گزینه برای ترکیب عمومی آهنگ ها به صورت حرفه است . MODULAR V می تواند با قابلیت انعطاف پذیری , دامنه کاری وسیع و ترکیب شدن موسیقی ها با تمام جزئیات به شما در خلق آثار بی نظیرتان کمک زیادی کند . برای طراحی این نرم افزار قدرتمند و عظیم با قابلیت های انعطاف پذیری زیاد از کارشناس صدا حرفه ای به نام دکتر Bob Moog کمک گرفته شده است تا بهترین کارایی را برای کاربرران این نرم افزار به ارمغان بیاورند . این نرم افزار به ما نشان می دهد که امروزه موسیقی می تواند به راحتی کاتالیز و برای ساخت آثار جدید با یک دیگر به راحتی ترکیب شوند . این نرم افزار قدرتمند و بی نظیر ترکیبب کننده موسیقی از سال 1960 زنده شده و بر تمام موسیقی های دنیا با تسلط کامل حکم می کند . نرم افزار MODULAR V می تواند برای افرادی که در ضیمنه ساخت موسیقی های ترکیب شده و ریمیکس کار می کنند بسیار مفید باشد .

دانلود نرم افزار ترکیب کننده موسیقی های عمومی برای مک Arturia MODULAR V

قابلیت های نرم افزار Arturia MODULAR V :

– دارای 9 oscillators , LFOs 2 , 3 اسلات فیلتر , 1 ژنراتور صدا , 6 پاکت , 2 VCAs , 16 VCAs کمکی با ورودی های مدولاسیون , ترتیب سنج 24 مرحله ای

– بیش از 600 ایستگاه از پیش تنظیم  توسط طراحان حرفه ای صدا

– Mono / polyphonic (تا 64 صدای در هر دستگاه)

– دارای عملکرد نرم قطع

– دارای 12 مرحله Phaser و زیر و بوم کننده صدا

– دارای کیفیت عالی صدا با موتور TAE

– پشتیبانی از کیفیت bits/96 kHz 24

– قابلیت کنترل polyphony و MIDI

– نمایش کامل رابط کاربری گرافیکی صفحه کلید هنگام کار با ماوس

Arturia MODULAR V