دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار شبیه ساز فرآیند تزریق پلاستیک Autodesk Moldflow Adviser/Insight/Synergy 2018.1 x64

شرکت Autodesk یکی از بزرگترین شرکت هایی است که در تمام قسمت های تولید و طراحی 3 بعدی نظیر وسایل تفریحی، مهندسی، سازه،منابع طبیعی و … نرم افزار های بسیار معروف و دقیقی را به بازار عرضه کرده است. یکی از این عناوین مربوط به مسائل تزریق پلاستیک است که با نام Autodesk Moldflow Synergy 2018 به بازار عرضه شده است. این عنوان یا مجموعه Autodesk Moldflow یا Autodesk Simulation Moldflow در ابتدا محصول شرکت MOLDFLOW بودند که توسط اتودسک خریداری شدند و در مجموعه بسیار جامع شرکت اتودسک با نام Autodesk Simulation قرار گرفتند. این مجموعه شامل نرم افزار های مختلف نظیر Autodesk Moldflow Adviser ، Autodesk Moldflow Insight و Autodesk Simulation Synergy است که بدون شک می تواند در تولید قطعات مختلف به مهندسین کمک بسزایی کند و از بوجود آمدن خطاهای مختلف در طول تولید جلوگیری کند. همچنین این مجموعه می تواند به کمک کارخانه های مختلف برود و روند ارائه محصول به بازار را سرعت ببخشد. این نرم افزار یک رابط کاربری گرافیکی برای نرم افزار بسیار معروف Autodesk Moldflow Insight است. این مجموعه یک محیط بسیار ساده را برای شما در گرفته اند که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید ایده های خود را به صورت طراحی های بسیار قدرتمند در بیاورید و خطاهای احتمالی آن پیش از تولید انبوه آگاه شوید.

سایر توضیحات: شرکت اتودسک بار دیگر یک مجموعه نرم افزاری بسیار قدرمند مخصوص ابزارهای طرایحی و تزریق پلاستیک را به بازار عرضه کرد که به عنوان مجموعه Autodesk Simulation شناخته می شوند. این مجموعه شامل نرم افزارهای مختلفی نظیر Autodesk Moldflow Insight، Autodesk Moldflow Synergy و Autodesk Moldflow Adviser است که هر کدام ویژگی های مختلفی را به شما عرضه می کنند. در این پست می توانید جدیدترین نسخه این نرم افزار های بسیار قدرتمند را از سرورهای پر سرعت دانلود فارسی دانلود کنید.

دانلود Autodesk Moldflow Synergy 2018 جدید

مشخصات نرم افزار Autodesk Moldflow 2018:

نام نرم افزار : Autodesk Moldflow 2018

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Autodesk

نوع نرم افزار : طراحی مهندسی

نوع فایل : EXE

Autodesk Moldflow Adviser/Insight/Synergy 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *