دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Microsoft System Center 2019 x64 MSDN

Microsoft System Center

شامل 6 ابزار بسیار حرفه ای و پیشرفته برای مدیریت یکپارچه مرکز پایگاه داده ، شبکه و سرور می باشد که به تازگی توسط کمپانی مشهور مایکروسافت منتشر شده است . همانطور که گفتیم این مجموعه دارای 6 نرم افزار مختلف با کارایی های متفاوت است که در ادامه بیشتر دربازه ی آنها توضیح می دهیم . Microsoft System Center بیشتر برای آسان تر کردن کار مهندسین آی تی و مدیران این رشته در شرکت ها و سازمان های مختلف شبکه ای می باشد که همچنین پشتیبانی بهتر و آسان‌ تر سیستم‌ های Server و Client در شبکه‌ های تحت این سیستم عامل طراحی شده اند . تحقق بخشیدن به ارزش به سرعت با نصب و راه اندازی ساده در محل ارتقاء، و گردش کار خودکار از ویژگی های خوب نرم افزار Microsoft System Center می باشد . مدیریت و نظارت بر سیستم های ناهمگن و باز از جمله لینوکس ، Hyper-V و VMware استقرار و مدیریت ویندوز سرور 2016 و ویندوز 10 ، کنترل داده ها و برنامه ها با ادغام کامل برای مدیریت عملیات و … از دیگر ویژگی های نرم افزار های این مجموعه می باشد .

نرم افزار Microsoft System Center Configuration Manager :

یک نرم افزار قدرتمند و حرفه ای برای جمع‌ آوری و ذخیره ی یک سرور پایگاه داده SQL مایکروسافت که می تواند گزارش­‌ های مختلفی از بخش های مختلف IT سازمان به دست آورد . اولین به روز رسانی به شاخه فعلی سیستم مدیریت پیکربندی در این نرم افزار فراهم شده است .

نرم افزاز Microsoft System Center Data Protection Manager :

یک نرم افزار ساده و قدرتمند برای مدیریت مرکز داده خود برای سازمان های IT و سیستم عامل های خود . استقرار ، پیکربندی ، مدیریت و نظارت بر زیرساخت های خود و نرم افزار تعریف مجازی مرکز داده

نرم افزار Microsoft System Center Operations Manager :

یک نرم افزار قدرتمند که یک زیرساخت مانیتورینگ قابل انعطاف و مقرون به صرفه را برای عملکرد بهتر و نظارت جامع بر مراکز داده و ابر های مختلف می باشد .

نرم افزار Microsoft System Center Orchestrator :

ابزاری حرفه ای برای مدیریت گردش کار جهت مراکز داده ها و همچنین مدیریت و نظارت بر سیستم های ناهمگن و باز از جمله لینوکس ، Hyper-V و VMware می باشد .

نرم افزار Microsoft System Center Service Manager :

نرم افزاری قدرتمند برای مدیر خدمات ، خواندن یادداشتهای انتشار برای سیستم مرکز ، بهبود ، مدیریت خدمات بهتر با بهره گیری از SQL سرور ، مدت زمان ایجاد و اقلام به روز رسانی کار با استفاده از این نرم افزار تا حد زیادی کاهش می یابد . پردازش گردش کار با استفاده از این نرم افزار بهبود یافته است . 400 اتصال سرویس گیرنده به طور همزمان ، خدمات ثانویه سرور مدیریت مدیر دست زدن به 200 اتصالات کلاینت و … از دیگر ویژگی های خوب این نرم افزار می باشد .

نام: Microsoft System Center
تاریخ انتشار: 2019
زبان: انگلیسی
پلتفرم: کامپیوتر
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1398/12/23 نسخه Microsoft System Center 2019 x64 MSDN اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *