دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار 365Scores v5.4.0 مشاهده نتایج مسابقات ورزشی

365scores یک اپلیکیشن فوق العاده کابردی و محبوب برای کسانی که علاقه بسیاری به ورزش مخصوصا ورزش های فوتبال ، فوتسال ، تنیس ، بسکتبال ، راگبی ، هاکی روی یخ ، بیس بال ، والیبال و هندبال دارند ، می باشد . این نرم افزار تمام 24 ساعت روز تمامی فوتبال های دنیا را زنده برای شما گزارش می کند . نرم افزار 365scores تمامی لیگ های معتبر دنیا از جمله لیگ برتر فوتبال ایران و لیگ دسته یک ایران را نیز پشتیبانی می کند و در هنگام بازی به صورت ویژه به گزارش آن ها نیز می پردازد . به گونه ای که در هنگام به ثمر رسیدن گل برای هر تیمی سریعا برای شما نوتفیکیشن ارسال خواهد شد و در دقایقی دیگر ویدیو گل زده شده هم در داخل برنامه قابل مشاهده خواهد بود . این نرم افزار بیش از 50 میلیون بار در دستگاه های آندروید و آی او اس نصب شده است . همانظور که همه فوتبال دوستان می دانند جام جهانی 2018 تا یک هفته دیگر آغاز می شود و این نرم افزار برای کسانی که دسترسی زیاد به تلویزیون ندارند بسیار کارآمد خواهد بود . این نرم افزار یعد از پایان هر بازی به بررسی آن بازی می پردازد و تمامی آمار های بازی را داخل نرم افزار قرار می دهد . نکات برجسته ، ترکیبات تیم ها و جداول زنده بازی ها از ویژگی های آن می باشد .

iphone-tilt

ویژگی های دیگر نرم افزار 365scores :

– پشتیبانی کامل و ویژه از جام جهانی 2018

– انتخاب کنید چه تیم ها و لیگ هایی که می خواهید در آن لحظه دنبال کنید یا بازی های خود را انتخاب کنید .

اعلان های این نرم افزار زود تر از آن چیزی که شما میبینید خواهد بود و ممکن است سریعتر از جریان بازی شما باشد .

اجازه می دهد تا دقیقا چه رویدادهایی را دنبال کنید ، هشدارهای خبری جدید را بشنوید و حالت شبانه ما را فعال کنید تا بتوانید زندگی خود را انجام دهید .

برنامه تلویزیون ورزشی را دنبال کنید، بنابراین شما همیشه می توانید بازی خود را در صفحه بزرگتر دریافت کنید .

پشتیبانی از 9 ورزش متفاوت : فوتبال ، فوتسال ، تنیس ، بسکتبال ، راگبی ، هاکی روی یخ ، بیس بال ، والیبال و هندبال

– پیگیری زنده مسابقات فوتبال برای بازی های غیرقابل مشاهده

دارای جداول زنده

-پشتیبانی ویژه از تیم های حاضر در جام جهانی 2018 : آرژانتین، استرالیا، بلژیک، برزیل، کلمبیا، کاستاریکا، کرواسی، دانمارک، مصر، انگلستان، فرانسه، آلمان، ایسلند، ایران، ژاپن، کره جنوبی، مکزیک، مراکش، نیجریه، پاناما، پرو، لهستان، پرتغال، روسیه، عربستان سعودی، سنگال، صربستان، اسپانیا، سوئد، سوئیس، تونس و اروگوئه

365scores

به روز رسانی :

1397/04/10 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *