دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار 3DQuickForm v3.3.3 for SolidWorks 2009-2018 – Win

3DQuickForm نرم افزار ۳DquickForm یک پلاگین قدرتمند و پرکاربرد برای نرم افزار بسیار مشهور سالیدورک می باشد که برای شبیه سازی و مهندسی معکوس فرآیندهای شکل دهی توسط مهندسین به کار می رود. مهم ترین و بارزترین کاربرد این پلاگین برای طراحان قالب می باشد. این پلاگین با دارا بودن سرعت بالا، دقت و همچنین یکپارچگی کامل با نرم افزار سالیدورک، به عنوان یک انتخاب مناسب برای طراحان مطرح می باشد. به علاوه کاربر قادر است تا طرح و مدل خود را وارد این محیط کند و با مهندسی معکوس و پی بردن به جزئیات پارت های مختلف آن، از اطلاعات حاصله جهت اهداف مطالعاتی استفاده کنند. ۳DquickForm برای کلیه تولید کننده های قالب ها و همچنین تامین کنندگان مواد اولیه قالب ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

سایر مشخصات : ۳DquickForm با در اختیار قرار دادن ابزارهای متنوع و ساده باعث شده فرآیندهای قالب سازی با سرعت و دقت بالایی انجام گیرد که سبب صرفه جویی در زمان و هزینه ها می شود. این پلاگین دارای قابلیت مش بندی خودکار می باشد که به طراح اجازه می دهد تا شرایط قالب را با توجه به نیازهای خود در موقعیت های مختلف تنظیم کند. این نرم افزار قادر است تا از چندین پروژه به طور همزمان پشتیبانی کند زیرا اساس کار این پلاگین پروژه محور می باشد. ۳DquickForm قادر است تا وضعیت محصول را در شرایط توزیع بار و تنش بررسی کند و تحلیل مربوط را ارائه نماید. وجود دیتابیس غنی مواد موجود در این نرم افزار باعث می شود تا طراح با بررسی مواد مختلف بتواند بهترین مواد را با توجه تحلیل های نرم افزار انتخاب نماید.

۳DQuickForm.center

ویژگی های نرم افزار ۳DquickForm :

– یکپارچگی کامل با نرم افزار Solidworks

– قابلیت مش بندی خودکار قالب

– تمرکز روی طراحی قالب ها

– امکان انجام چند پروژه به صورت همزمان

3DQuickForm

به روز رسانی :

1396/11/20 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *