دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Abelssoft VideoCompressor v4.1 Retail – Win/mac

Abelssoft VideoCompressor نرم افزار Abelssoft VideoCompressor یک ابزار بسیار قدرتمند و مفید برای فشرده سازی انواع فایل های ویدئویی با فرمت های مختلف و متنوع می باشد. در این نرم افزار با استفاده از ابزارهای در اختیار قادرید به آسانی با تنظیم درجه فشرده سازی با سرعت بالا فیلم ها و فایل های ویدئویی خود را فشرده کنید. این نرم افزار با دارا بودن رابط کاربری بسیار ساده و آسان و همچنین محیطی زیبا و کاربرپسند توانسته ویژگی های خود را عرضه کند تا به عنوان یکی از برترین نرم افزارها در این زمینه تبدیل شود. نرم افزار Abelssoft VideoCompressor با پشتیبانی از Drag & Drop توانسته در راستای سهولت کاربری و استفاده از برنامه هم قدم بردارد.

سایر مشخصات : در رابطه با نرم افزار Abelssoft VideoCompressor توجه داشته باشید که برای استفاده از آن نیاز به هیچگونه دانش خاص و تجربه ای نمی باشد، زیرا کاربری این نرم افزار طوری طراحی شده است که همه افراد با سطح توانایی های مختلف قادرند نهایت استفاده را از آن ببرند. به علاوه اینک این نرم افزار از طیف گسترده ای از فرمت های ویدئویی مانند FLV, WMV, SWF, MPEG, MP4, 3GP, M4V, AVI, MKV, MOV, F4V, RM و… پشتیبانی می کند. همچنین نگران فشرده سازی فایل های با حجم زیاد نباشید، زیرا این نرم افزار به آسانی فایل های حجیم را با سرعت بالا فشرده خواهد کرد. به طور خلاصه نرم افزار Abelssoft VideoCompressor یک راه حل ساده، سریع و دقیق برای فشرده سازی فایل های ویدئویی با انواع فرمت ها می باشد.

Abelssoft.VideoCompressor.center

ویژگی های نرم افزار Abelssoft VideoCompressor :

– قابلیت افزودن بسیار ساده فایل های ویدئویی

– پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت های ویدئویی

– قابلیت فشرده سازی سریع فایل ها

– امکان تنظیم حجم فایل های خروجی به اندازه های دلخواه

– کاربری ساده و محیط گرافیکی نرم افزار

Abelssoft VideoCompressor

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *