دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار فتوشاپ اندروید Adobe Photoshop Farsi v1

در نرم افزار Adobe Photoshop Farsi می توانید به آسانی عکس های خود را تنها با یک لمس به بهترین حالات تبدیل کنید ! این برنامه  کامل ترین نرم افزار ویرایش عکس می باشد که امکانات فوق العاده ای را در اختیارتان می گذارد . برنامه‌ی فتوشاپ موبایل، ابزار قوی و رایگان برای ویرایش کامل عکس‌ها در دستگاه‌های اندرویدی است. شما می‌توانید به طور هم‌ زمان کارهای مختلفی را در برنامه انجام دهید. تنظیم سریع عکس ها به عنوان عکس پس زمینه , برش آسان تصاویر , کشیدن شکل بر روی تصاویر , اضافه کردن فیلتر های مختلف و … در این نرم افزار قوی در انتظار شماست . این برنامه دارای قسمت‌های مختلف ویرایش مانند جلوه‌های زیبا ، قاب و… می‌باشد. با استفاده از این برنامه می‌توانید به صورت حرفه‌ای رنگ عکس‌های خود را تغییر دهید ٬ به آن‌ها قاب‌های زیبا اضافه کنید و از افکت‌های متنوع موجود برای جذاب تر سازید تصاویر استفاده کنید . حال دیگر قادر هستید به راحتی فیلتر های مختلف را بر روی تصاویر خود تنظیم کرده و نور و شفافیت را به راحتی تغییر دهید . می توانید از استیکر ها و متن های مختلفی نیز بر روی تصاویر خود استفاده کنید .

دانلود نرم افزار Adobe Photoshop Farsi v1 برای اندروید

ویژگی های نرم افزار Adobe Photoshop Farsi :

– امکان اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی مختلف

– دارای محیط کار ساده

– وجود جلوه‌های زیبا، برش عکس، قاب و…  برای ویرایش حرفه ای

– امکان تغییر میزان رنگی بودن عکس

– دارای گزینه های  اضافه کردن جلوه‌های متفاوت، چرخش، برش، تغییر اندازه، گزینه های تنظیم رنگ شامل رنگ، اشباع، کنتراست و روشنایی

– تصحیح گاما، کنتراست خودکار، تیرگی، رنگ و روغن، طرح، پلاروید، سیاه و سفید با کنتراست بالا و …

Adobe Photoshop Farsi

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *