دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مجموعه نرم افزار ادوبی برای توسعه‌ دهندگان محتوا Adobe Technical Communication Suite 2017

مجموعه ارائه شده شامل ابزار های بسیار پیشرفته و قدرتمند برای ساخت ، مدیریت و انتشار محتوای تعاملی می باشد که توسعه دهندگان و دیگر کاربران می توانند با استفاده از این مجموعه حرفه ای به تجارب تولید محتوا بپردازند . مجموعه Adobe Technical Communication Suite 2017 شامل 5 نرم افزار Adobe FrameMaker 2017 ، Adobe RoboHelp 2017 ، Adobe Captivate 9 ، Adobe Acrobat Pro DC 2015 و Adobe Presenter 11 می باشد که در ادامه راجب آن ها توضیحاتی داده می شود . ایجاد ماژول های آموزش الکترونیک پاسخگو و ارائه های تعاملی در زمینه های مختلف ، همکاری در زمان واقعی با بررسی مبتنی بر فایل های PDF و … در این مجموعه امکان پذیر می باشد . توانایی ایجاد محتواهای XML و DITA ، برقراری سیستم همکاری یکپارچه با کارشناسان و منتقدان ، ارائه ی محتوای پویا به صورت کراس پلتفرم و … از ویژگی های خوب این مجموعه می باشد .

نرم افزار Adobe FrameMaker 2017 :

نویسندگان و توسعه دهندگان می توانند با کمک این ابزار به انتشار محتوای فنی چند زبانه در سراسر تلفن همراه ، و ب، دسکتاپ ، و چاپ بپردازند . و به راحتی مطالب بدون ساختار در اسناد کار می کنند . کار سریع تر و دقیق تر با قابلیت های XML / DITA امکان پذیر می باشد . کاوش امکانات بی پایان FrameMaker سریعتر با منوها دوباره سازمان دهی و logial و فرماندهی جدید جستجو ، انتشار محتوا به عنوان پاسخگو HTML5 و Mobile App, PDF, EPUB این همه در نام تجاری رابط کاربری سازگار جدید صفحه نمایش جای داده شده است .

framemaker2017_tcs

نرم افزار Adobe RoboHelp 2017 :

یک ابزار عالی دیگر از کمپانی قدرتمند Adobe که برای تهیه کردن و تولید انواع فایل های راهنما (Help) منتشر شده است . در نرم افزار Adobe RoboHelp 2017 کاربران و برنامه نویسان می توانند فایل های آموزشی و راهنما را با کمک HTML5 طراحی کنند . نرم افزار Adobe RoboHelp 2017 با فرمت های MOBI و EPUB که از قدیمی ترین فرمت های چاپ دیجیتالی هستند نیز سازگاری دارد که تولید خروجی های تلفن همراه است که به راحتی قابل اشتراک گذاری در فیس بوک و توییتر با خارج از جعبه پشتیبانی از ویدجت های اجتماعی ارائه شده توسط طرح جدید HTML5 می باشد . استفاده از فیلتر محتوای پویا جدید برای ایجاد خروجی DUCC در این نرم افزار افزایش یافته است که تولید یک مجموعه ای از فایل HTML5 صرف نظر از تعداد از عبارات استفاده می شود و به راحتی می توانید خروجی DUCC فعلی خود را به جدیدترین و کارآمد ترین شکل بر اساس فیلتر های محتوای پویا تبدیل کنید . در نرم افزار Adobe RoboHelp 2017 ارائه کمک های متنی بیشتر هدف قرار با پشتیبانی URL در خروجی به صورت پویا جدید فیلتر شده است . قراردادن فیلتر انتخاب شده در URL و استفاده از آن URL در تماس CSH امکان پذیر می باشد .

TCS-2017-Launch-750x410

نرم افزار Adobe Captivate 9 :

 ابزاری برای ایجاد محتوای آموزش  الکترونیکی است . با استفاده از نرم افزار Adobe Captivate می توانید آزمون های الکتریکی مختلفی را بر اساس متد های آموزش الکترونیکی طراحی کنید . همپنین برای تولید محتوای ویدئویی ، فلش و .. می توانید از این نرم افزار استفاده کنید و یک مالتی مدیای کامل از مجموع آزمون ها و آموزش های مختلف تهیه نمایید . نرم افزار Adobe Captivate این امکان را به شما می دهد تا بتوانید کاربر را در آزمون ها درگیر کنید و در حین آموزش سوالاتی را مطرح نمایید و در مقابل جواب صحیح کاربر را به مرحله بعدی هدایت نمایید . نرم افزار Adobe Captivate همچنین دارای امکان طرح سوالات اینترنتی نیز می باشد .

captivate_tcs

نرم افزار 2015 Adobe Acrobat Pro DC :

محصول کمپانی adobe می باشد و به وسیله آن می توانید فایل های با فرمت pdf را باز کرده و یا آن ها را به صورت حرفه ای ویرایش کنید . Adobe Acrobat Pro بسته نرم افزاری می باشد که در این سالیان اخیر توسط کمپانی ادوبی ساخته شد ه است . در واقع نرم افزار Adobe Acrobat Pro نسخه کامل Adobe Acrobat می باشد که وظیفه ادیت کردن و ساخت فایلهای مختلف با فرمت pdf را در خود جای می دهد . ابزار های ادوب آکروبات ریدر را هم اکنون می توانید از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید . استفاده از توابع نوآورانه برای بهبود بهره وری به ساده آموزش فرآیندهای پیچیده و تظاهرات از محتوای با کیفیت بالا و دستیابی به نتایج خوب در نرم افزار Adobe Acrobat Professional DC 15.9 امکان پذیر می باشد .

acrobat_tcs

نرم افزار Adobe Presenter 11 :

این نرم افزار از محبوب ترین و قدرتمند ترین ابزار های کمپانی ادوبی به حساب می آید . به کمک این نرم افزار می توانید به تبدیل اسلایدهای پاورپوینت خود به آموزش الکترونیک تعاملی با دارایی های خیره کننده و آزمونهای مختلف بپردازید . اهرم نشر HTML5 برای ارائه دوره ها به دسکتاپ ، ساخت آموزش های ویدیویی در 3 مرحله ی آسان ،  ضبط کنفرانس های ویدئویی HD برای استفاده در ایجاد ماژول های آموزش ، استفاده از یک رابط 3 دکمه ساده برای راحتی و ویرایش و انتشار فیلم های خود و … از ویژگی های خوب نرم افزار Adobe Presenter می باشد .

presenter_tcs

Adobe Technical Communication Suite 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *