دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار ADVANCED Codecs v11.3.0 – Win

ADVANCED Codecs نرم افزار ADVANCED Codecs مجموعه ای کامل از کدک های صوتی و تصویری برای ویندوزهای 7، 8 و 10 می باشد. همه کاربران قطعا از رایانه برای گوش دادن به موسیقی و یا تماشای فیلم استفاده می کنند. در همین حین مواردی پیش می آیند که ویندوز قادر به پخش آن فرمت نمی باشد. در اینگونه موارد اغلب افراد پلیر جدید نصب می کنند. لازم به ذکر است پلیرهای ویندوز به دلیل پیش فرض بودن دارای سرعت اجرای بالاتری نسبت به سایر پلیرها هستند. در اینگونه مواقع نیازی به نصب پلیر جدید نیست! تنها کافی است مدیا پلیر ویندوز خود را تجهیز و قوی کنید تا به چنین مشکلاتی برنخورید. با استفاده از ADVANCED Codecs می توانید این کار را انجام دهید تا بتوانید همیشه همه فرمت ها را با ویندوز مدیا پلیر پخش کنید و لذت ببرید.

سایر مشخصات : ADVANCED Codecs به شما این امکان را می دهد که بتوایند همه فرمت های رایج صوتی و تصویری را بدون مشکل در پلیر ویندوز پخش کنید. فرمت هایی که توسط این کدک ها پشتیبانی می شوند شامل MKV, MKA, RMVB, Xvid, AMR, MPC, OFR, DivX, APE, FLAC, OGG, OGM, OGV, EVO, FLV می باشند. توجه داشته باشید که این فرمت ها را می توانید در پلیر ویندوز پخش کنید. بنابراین دیگر نیازی به نصب پلیرهای مختلف و متعدد برای پخش ندارید. تنها کافی است کدک های این مجموعه را یک بار نصب کنید و برای همیشه همه فرمت ها را با یک پلیر به آسانی پخش کنید و لذت ببرید.

ADVANCED.Codecs.center

ویژگی های نرم افزار ADVANCED Codecs :

– پشتیبانی از اکثر کدک ها و فرمت های رایج اینترنت

– پشتیبانی از فایل های تصویری 10 بیتی

– قابلیت پشتیبانی کامل از پلیر پیش فرض ویندوز

– نصب بسیار آسان و بدون دردسر

– قابلیت غیرفعال کردن هر کدک به دلخواه

ADVANCED Codecs

به روز رسانی :

در تاریخ 1398/01/04نسخه جدید ADVANCED Codecs v11.3.0 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *