دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Advanced Registry Doctor Professional دکتر رجیستری

سیستم یک رایانه هم مانند یک انسان یا هر موجود زنده ی دیگری بالاخره روزی مریض می شود و نیاز به درمان دارد ؛ سیستم عامل پس از مدت نسبتا طولانی استفاده دچار مشکلات گوناگون شده و می بایست با یک سری نرم افزارهای خاص که حکم یک پزشک را دارند سیستم را تعمیر کرد ؛ یکی از بخش هایی که معمولا زیاد دچار مشکل می شود هسته و پایه ویندوز یعنی رجیستری است که می بایست هر از چندگاهی مورد بازبینی و تعمیرات قرار گیرد . به همین دلیل هم ما در این پست شما را با نرم افزار به نام Advanced Registry Doctor Professional آشنا می کنیم که دکتر رجیستری است. 

ابزاری ساده اما بسیار کارآمد و مفید که قادر است تا مشکلات مختلفی که برای رجیستری پیش آمده را رفع و در صورت وجود خرابی آن ها را تعمیر نماید . نرم افزار Advanced Registry Doctor Professional با اسکن سریع رجیستری هر گونه فایل خراب را یافته و اگر امکان رفع آن وجود داشته باشد فایل را تعمیر می کند در غیر این صورت به اطلاع کاربر خواهد رساند تا در صورت لزوم فایل مورد نظر پاک گردد . چک کردن تمامی بخش ها در رجیستری که مربوط به بخش های مختلف ویندوز اعم از نرم افزارها ، فونت ها ، فایل های سیستمی و … می شوند هم بخش دیگری از قابلیت های کلیدی این ابزار را تشکیل می دهد ؛ البته نرم افزار امکانات دیگری هم دارد از جمله تهیه نسخه پشتیبان از رجیستری یا مدیریت بخش های اصلی ویندوز که در نرم افزار Advanced Registry Doctor Professional گنجانده شده است.

 

ویژگی های نرم افزار Advanced Registry Doctor Professional :

– واسط کاربری جذاب و البته چند زبانه

– استفاده ساده و آسان از نرم افزار

– تهیه نسخه پشتیبان از رجیستری

– تعمیر فایل های خراب

– چک کردن کامل سیستم و رجیستری برای یافتن خطاها

– مدیریت کامل بر نرم افزارها نصب شده در سیستم

– مدیریت کامل برروی ویندوز و بخش های مختلف آن

– امکان زمان بندی نرم افزار برای انجام کارها

– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

– و …

 

تصویری از محیط نرم افزار Advanced Registry Doctor Professional :

دانلود نرم افزار Advanced Registry Doctor Professional دکتر رجیستری

 

دانلود نرم افزار Advanced Registry Doctor Professional دکتر رجیستری با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *