دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار AI RoboForm Enterprise v7.9.32.2 – Win

جدیدترین نسخه نرم افزار AI RoboForm Enterprise مدیریت پسوردها با برخی تغییرات چشم گیری همراه شد . با استفاده از نرم افزار مدیریت کلمه عبور با فرم هوش مصنوعی کاربران میتوانند به صورت خودکار در زمانی که بارگذاری یک صفحه را انجام می دهند بدون تایپ پسورد وارد صفحه مورد نظر شوند و زمان کمتری را صرف کنند . مدیریت رمز عبور توسط روش های AES, Blowfish , RC6, 3-DES or 1-DES قابل ذخیره سازی می باشد . اگر نگران از دست دادن رمز عبور هستید میتوانید از پسوردهای خود پشتیبان گیری کنید . به محض ورود به صفحات وب میتوانید به صورت خودکار پسوردها را ذخیره نمایید . پسوردهای کاربران در محیط امن در نرم افزار نگهداری میشود و به محض ورود به نرم افزار از کاربر تقضای رمز می شود . برخی از صفحات وب هستند که هدف از آن بدست آوردن رمز عبور می باشد نرم افزار AI RoboForm Enterprise از ورود کاربر به صفحات وب مخرب جلوگیری می کند . نرم افزار بعد از نصب به صورت خودکار روی مرورگرهایی همچون فایرفاکس ، اینترنت اکسپلورر و … به عنوان یک نرم افزار مکمل نصب میشود .

سایر توضیحات: با استفاده از این نرم افزار می توانید در زمان ورود اطلاعات در فرم های بسیار طولانیو مشابه، زمان بسیار زیادی را بخرید. این نرم افزار به طور هوشمند تمامی فیلد های مورد نیاز را شناسایی می کند و مقادیر موجود در آنها را ذخیره می کند. در بازدید بعدی دیگر نیازی به وارد کردم اطلاعات ندارید و نرم افزار AI RoboForm Enterprise تمامی کارهای لازم را برای شما انجام می دهد. اگر هم فیلد خاصی مد نظر شما باشد، می توانید آن فیلد را به صورت اختصاصی ذخیره کنید و از مقدار آن استفاده کنید.

دانلود roboform جدید

ویژگی های نرم افزار AI RoboForm Enterprise :

– نصب آسان

– ذخیره سازی خودکار

– پشتیبانی از فناوری AES, Blowfish , RC6, 3-DES or 1-DES

– محیط امن برای نگه داری پسوردها

– مبارزه با حملات فیشینگ سایت ها

– همگام سازی با مرورگرهایی همچون اینترنت اکسپلورر ، کروم ، فایرفاکس

– ساخت دفترچه تلفن محرمانه

– وارد کردن پسورد در نرم افزار به صورت دستی

– مناسب برای سیستم عامل 32 و 64 بیتی

 AI RoboForm Enterprise

به روز رسانی :

1396/10/09 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *