دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Aide PDF to DWG Converter v12.0 – win

Aide PDF to DWG Converter یک نرم افزار قدرتمند برای سیستم عامل ویندوز است که به شما کمک می کند تا فایل های PDF خود را به فایل های قابل استفاده و قابل ویرایش DXF تبدیل کنید. این نرم افزار می تواند فایل های PDF را به سرعت و به آسانی تبدیل نماید که این سرعت بالا این نرم افزار را از دیگر نرم افزارهای متمایز می سازد. تبدیل هزاران فایل PDF به فایل های DXF در یک مرحله و به صورت دسته ای از ویژگی های مهم و بسیار کاربردی این نرم افزار است. این نرم افزار با کیفیت بالا، عملکرد سریع و ساده می تواند تنها با یک کلیک تمامی فایل های انتخاب شده را تبدیل نماید. DXF (Format Format Format یا Drawing Exchange Format) یک فرمت فایل داده CAD است و با هر سیستم CAD که کاربران ایتفاده می نمایند سازگار است. این برای فعال کردن قابلیت سینک شدن داده ها بین AutoCAD و دیگر برنامه های CAD این فرمت بسیار می تواند کاربردی باشد.

Aide.PDF.to.DWG.Converter.center

ویژگی های نرم افزار Aide PDF to DWG Converter v12.0:

 تبدیل هزاران فایل PDF به فایل های DXF

رابط کاربری ساده

کیفیت بالا و عملکرد سزیع

امکان تبدیل دسته ای فایل ها

و …

مشخصات نرم افزار Aide PDF to DWG Converter v12.0:

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

نوع نرم افزار : مبدل فایل

نوع فایل : EXE

  • 1 replies
    1. hash says:

      از بین چند تا برنامه ای که دانلود کردم برنامه ی نسبتا خوبی بود و کارم راه افتاد … اما اینجوری نیست که مثلا همه خط هایک پارچه باشه ( یک خط از چند خط تشکیل شده و یک پارچه نیست)

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *