دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات دستگاه های IOS در مک Aiseesoft Mac FoneLab v8.1.26

Aiseesoft Mac FoneLab بهترین و سریعترین نرم افزار برای بازیابی اطلاعات از دستگاه های لمسی iPhone , iPad , iPod , Touch در سیستم عامل مک می باشد که به تازگی نسخه ی جدید توسط کمپانی Aiseesoft منتشر شده است  . پس از میلیون ها بار آزمایش کردن این نرم افزار، ما به شما اطمینان می دهیم که نرم افزار Aiseesoft FoneLab هیچ گونه تهدیدی برای دیوایس iOS شما و یا اطلاعاتتان محسوب نمی شود . نرم افزار Aiseesoft Mac FoneLab به دارندگان دستگاه های iPhone/iPad/iPod Touch این امکان را می دهد تا اطلاعات پاک شده یا از دست رفته خود را بازیابی کنند . این نرم افزار از 19 فرمت مختلف از جمله : پیام های متنی، پیام های چند رسانه ای ، پیام های WhatsApp ، لیست شماره تلفن ها ، لیست تماس ها ، عکس ها ، یادداشت ها ، تقویم ، پیام های صوتی و اطلاعات اپلیکیشن ها پشتیبانی می کند . در صورتی که بی احتیاطی شما باعث از بین رفتن برخی از اطلاعات مهم تان از روی iPhone 6s/6s Plus/6/6 Plus/5s/5c/5/4S, iPad Pro, iPad 4/3/2/Air شده است ، نیازی نیست که از این بابت ناراحت شوید . نرم افزار FoneLab به شما اجازه می دهد که اطلاعات از دست رفته ی خود را به سرعت بیابید . بیشتر فایل ها مانند لیست شماره تلفن ها، پیام ها، لیست تماس ها، تقویم، یادداشت ها، یادآور ها و بوک مارک های مرورگر Safari به راحتی قابل بازیابی هستند . اگر رمز عبور دستگاه خود را فراموش کرده اید و یا دیوایس شما شکسته یا خراب شده است و اطلاعاتی که در آن دارید برایتان بسیار مهم است، باز هم نیازی به نگرانی نیست . اگر دیوایس شما تنها یکبار به iTunes وصل شده باشد باز هم می توانید به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنید . کافیست دیوایس خود را به iTunes متصل کنید و از فایل های خود BackUp بگیرید .

 Mac-FoneLab

ویژگی های نرم افزار Aiseesoft Mac FoneLab :

بازیابی 19 داده ی مختلف از iPhone 6s/6s Plus/6/6 Plus/5s/5c/5/4S, iPad Pro, iPad 4/3/2/Air

استخراج داده ها از iTunes پشتیبان

بازیابی اطلاعات از فایل های پشتیبان گیری iCloud

پشتیبانی از iOS 9.3 و آخرین دستگاه های iOS

صرفه جویی در زمان

– پشتیبانی از Mac OS X 10.5 or above (Mac OS X 10.11 Capitan)

– پشتیبانی از بازیابی پیام های متنی ، پیام های چند رسانه ای ، پیام های WhatsApp ، لیست شماره تلفن ها ، لیست تماس ها ، عکس ها ، یادداشت ها ، تقویم ، پیام های صوتی و اطلاعات اپلیکیشن ها

 

مشخصات نرم افزار Aiseesoft Mac FoneLab MacOSX :

نام نرم افزار : Aiseesoft Mac FoneLab MacOSX

پلتفرم : Mac

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Aiseesoft

نوع نرم افزار : بازیابی اطلاعات

نوع فایل : Dmg

Aiseesoft Mac FoneLab MacOSX

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *