دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار AKVIS ArtWork v11.0.1975.16854-MAC

AKVIS ArtWork این نرم افزار ترکیب شده از فن آوری های پیشرفته و رویکرد های هنری که یک مجموعه خلاق و چشمگیر را ارائه می دهد و به عنوان یک هنرمند مجازی ساخته شده است. تبدیل یک عکس به یک نقاشی پیش از چشم شما اتفاق می افتد و شما میتوانی از تولد یک اثر هنری در زمان واقعی پیروی کنید.

اثرات و ویژگی ها:
تکنیک روغن عکس های شما را به نقاشی های رنگ وروغنی تبدیل می کند. این برنامه به طور طبیعی با استفاده از عکس اصلی به عنوان یک مرجع، جزئیات را با قلم مو ایجاد می‌کند. حتی با تنظیمات پیش فرض، شما می توانید به نتیجه ای دست پیدا کنید که نزدیک به نقاشی واقعی است. همچنین شما می توانید در انواع سبک های نقاشی رنگ روغن تحقیق کنید. برای کسانی که نیاز به انعطاف بیشتری در طراحی های خود دارند‌ابزار Adress Golpe وجود دارد که این یک ابزار نیمه اتوماتیک و بسیار هوشمند می باشد که غریزه شما را به طور کامل در دست می گیرد. این نرم افزار داری اثر های متفاوتی از جمله(اثر آبرنگ، اثر گواش، اثر کمیک، اثر قلم ووجوهر و…) می باشد.
اثر آبرنگ:
این نرم افزار قابلیت تبدیل عکس به یک نقاشی آبرنگ را دارا میباشد ولی از آنجاییکه آربرنگ یکی لز سخت ترین تکنیک های نقاشی به شمار می رود در نتیجه هر نرم افزاری نمی تواند از این ویگژی پشتیبانی کند، اما ArtWork آن را به خوبب مدیریت می کند.
این نرم افزار به شما کمک می کند تا نقاشی های زیبای آبرنگ را طراحی کنید و هوا و نور را طوری به نظر برسانید که با نقاشی واقعی آن تفاوتی نداشته باشد.
اثر گواش:
این ویژگی به شما اجازه می دهد تا یک عکس را به یک نقاشی گواش تبدیل کنید. گواش یک تکنیک نقاشی همه کاره است که از رنگ های شدید و متراکم استفاده می کند. عملکرد شفافیت و پوشش قدرت به شما این امکان را می دهد که نقاشی های برجسته ای را ایجاد کنید که نمی توانید آن را با رنگ آبرنگ ایجاد کنید. این تکنیک به طور گسترده در نقاشی های تزئینی به کار می رود.

اثر کمیک:
به شما اجازه می دهد تا کارها و اثر های هنرمندان مشهور کمیک را تنها با چند کلیک طراحی کنید. این ویژگی جلوه های عکس را کاهش می دهد تا عکش شما شبیه یک پوستر یا یک تصویر کارتونی بشود.

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *