دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Applian Replay Media Splitter 3.0.1808.20 – win

امروزه استفاده از ویدوها در شبکه های اجتماعی رواج پیدا کرده است. کاربران قسمتی از ویدیوهای دلخواه خود را در این شبکه ها به اشتراک می گذارند. بنابراین وجود نرم افزاری جهت برش دادن وبدوهای دلخواه مفید به نظر می رسد. نرم افزار قدرتمند Applian Replay Media Splitter یک ابزار تقسیم بندی و برش ویدئو بصورت بسیار سریع و آسان است که می تواند برای برش دادن فایل های ویدئویی و صوتی با فرمت های مختلف مانند AVI، MP4، MPEG، VOB، WMV، ASF، RM، RMVB، 3GP، AAC، MP3، WMA، M4R، و غیره مورد استفاده قرار گیرد. این Splitter قدرتمند ویدئوهایی باید بهترین گزینه برای پاسخگویی به تقاضای کاربران را تهیه می نماید زیرا نه تنها به کاهش حجم و تبدیل ویدیوها و فایل های صوتی کمک می کند، بلکه هدف آن استخراج صدا از فایل های ویدئویی نیز هست. این نرم افزار به عنوان بهترین برش دهنده ویدئو AVI، برش ویدئو MPEG، برش ویدئو MP4، Applian Replay Media Splitter برای ویندوز شناخته شده است که می تواند فیلم های چندگانه را از همان منبع به یک فایل جدید با کیفیت 100٪ و با سرعت 60 تبدیل نماید. Applian Replay Media Splitter می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد تا صحنه های ناخواسته را از فایل های ویدئویی را حذف کنید و فیلم های هیجان انگیز را حفظ کنید. این نرم افزار می تواند تمام فایل های ویدئو و فایل های صوتی، از جمله فیلم های استاندارد، فیلم های HD، فیلم های وب، فیلم های کلی و همچنین صداهای مختلف را به راحتی و سریع به چندین بخش تقسیم نماید.

Applian.Replay.Media.Splitter.center

Replay Media Splitter is best For: Splitting and Joining Video and Audio Clips! Replay Media Splitter is a really easy way to split and join video and audio files. Once it’s installed, you’ll be slicing and dicing media files in minutes. Use the Join Manager to join files of the same file type. It’s fast and easy!

Intuitively Split or Join Media Files
– Split and Join Video Files
– Supports All Popular Video & Audio Formats
– Split and Join Audio Files
– Precise Control

Replay Media Splitter edits these popular video and audio formats:
– AVI
– WMV
– ASF
– WMA
– MP3
– MOV
– MP4
– MKV

ویزگی های نرم افزار Applian Replay Media Splitter 3.0.1808.20:

 تقسیم و پیوستن به فایل های ویدئویی 

رابط کاربری ساده

ادغام فایل های صوتی و تصویری به فرمت های متداول مشترک

کنترل دقیق

تقسیم و پیوستن به فایل های صوتی

و …

مشخصات نرم افزار Applian Replay Media Splitter 3.0.1808.20:

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

نوع نرم افزار : ویرایشگر صوت و تصویر

نوع فایل : EXE

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *