دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار ArtRage: Draw, Paint, Create v1.1.39 برای اندروید

ArtRage یکی از پیشرفته ترین نرم افزار هایی است که برای رنگامیزی شبیه سازی شده است ! حال قادر هستید به طور واقع گرانه بر روی بوم دیجیتالی با ترکیب رنگ های روغنی و قلم های مختلف به رنگامیزی و خلق آثاری هنری مختلفی بپردازید . این نرم افزار قادر به تشخیص میزان رنگ مورد نیاز و تشخیص میزان رطوبت نقاشی شماست تا بتوانید رنگ های دیگر را نیز با آن ترکیب کنید . حتی زبری کاغذ نیز در این برنامه مشخص است طوری که می توانید با استقاده از مداد خود به سایه و روشن زدن به نقاشی خود بپردازید . این نرم افزار افکت های خاصی را ارائه نمی دهد بلکه یک نرم افزار شبیه سازی شده است که به شما امکان می دهد بر روی صفحه ای دیجیتالی خاص و به وسیله ابزار های منحصر به فرد به خلص آثار هنری بی نظیر بپردازید .

دانلود نرم افزار ArtRage v2.2.1 برای آيفون ، آيپد و آيپاد لمسی

ویژگی های نرم افزار ArtRage :

– استفاده از ابزار های نقاشی واقعی مانند رنگ روغن ، آبرنگ ، غلتک های رنگی ، مداد ، مداد رنگی و …

– امکان کار با لایه ها و گروه بندی آن ها

– وارد کردن تصاویر و تبدیل آن ها به رنگ روغنی

– امکان ذخیره سازی عکس ها با فرمت های مختلف

– دارای رابط کاربری عالی برای به حداکثر رساندن فضای خلاق

– امکان ضبط رنگامیزی و نقاشی خود در طول کار

– امکان واردات و صادرات با استفاده از Adobe Creative Cloud، Dropbox و deviantArt و اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی مختلف

ArtRage

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *