دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار آشامپو آفیس Ashampoo Office Free

تقریبا در تمام اداره ها ، شرکت ها و انواع کارخانه ها برای انجام امور مالی و حسابداری از ابزارهای قدرتمند آفیس استفاده می شود ، اگر چه نرم افزار اصلی مایکروسافت Office دارای ابزارهای بسیار فراوان و کاملی می باشد ولی از حجم بسیار بالایی هم برخوردار است که استفاده آن برای برخی از کاربران سخت خواهد بود . حال ما می خواهیم نسخه ی کم حجم و سبک Ashampoo Office Free را به شما معرفی کنیم . نرم افزار Ashampoo Office Free دارای 3 ابزار TextMaker ، PlanMaker و Presentations می باشد که در ادامه توضیحات بیشتری راجب آن ها داده می شود . این نرم افزار سازگاری کامل با فرمت های ورد ، اکسل و یا فایل های پاورپوینت مایکروسافت آفیس دارد و می توانید با وارد کردن فایل های دلخواه به ویرایش آن ها بپردازید .

TextMaker

Ashampoo TextMaker : این ابزار قدرتمند کارایی مانند مایکروسافت ورد دارد و می توانید در آن به ساخت مقالات علمی ، نامه های اداری ، پردازش کلمات و … بپردازید . این ابزار سازگاری کامل با تمام فرمت های فایل مایکروسافت ورد از نسخه v6.0 تا 2010 را دارد .

 

PlanMaker

Ashampoo PlanMaker : یک ابزار قدرتمند و آسان برای استفاده برای ایجاد صفحات گسترده می باشد که همانند نرم افزار اکسل عمل می کند . انجام محاسبات مختلف اداری ، سازگاری کامل با XLS و XLSX  و یکپارچگی با صادر کردن فایل ها در فرمت PDF از ویژگی های خوب این ابزار می باشد .

 

Presentations

Ashampoo Presentations : طراحی حرفه ای قالب ، اسلاید شو و همچنین انتقال بر اساس تکنولوژی DirectX در این ابزار امکان پذیر می باشد . Presentations همانند ابزار PowerPoint عمل می کند و می توانید انواع مقالات دانشگاهی برای ارائه را در این ابزار بسازید .

 

مشخصات نرم افزار Ashampoo Office Free :

نام نرم افزار : Ashampoo Office Free

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Ashampoo

نوع نرم افزار : امنیتی

نوع فایل : EXE

 

Ashampoo Office Free

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *