دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Ashampoo UnInstaller v12.00.11

Ashampoo UnInstaller زمانی که روی ویندوز خود نرم افزاری را نصب می کنید، به صورت خودکار در بخش های مختلفی از سیستم فایل هایی ایجاد می شود تا باعث عملکرد صحیح نرم افزار گردد. حال اگر تعداد برنامه های زیادی روی سیستم خود نصب کنید ممکن است باعث تداخل فایل ها و کاهش سرعت سیستم شما شود.

با استفاده از نرم افزار Ashampoo UnInstaller به آسانی فایل های غیرضروری را پاک کنید تا سرعت سیستم خود را افزایش دهید و فضای اشغال شده روی هارد را آزاد کنید. پاک کننده نرم افزارها که در ویندوز تعبیه شده برنامه ها را به صورت کامل حذف نمی کند و همین امر باعث انباشته شدن بسیاری فایل و داده غیرضروری در سیستم می شود. اما نرم افزار Ashampoo UnInstaller با دارا بودن قابلیت حذف تمامی فایل ها در هنگام UnInstall کردن نرم افزار ها باعث می شود تا هیچ بقایایی از برنامه مورد نظر در سیستم شما باقی نماند.

با استفاده از نرم افزار Ashampoo UnInstaller با خیال راحت برنامه مورد نظر خود را حذف کنید. به کمک این افزار دیگر کلیدهای اضافی باقیمانده از برنامه حذف شده در رجیستری و یا فایل های مربوط به برنامه حذف شده، وجود نخواهد داشت. همچنین این نرم افزار قادر است تا تمام رجستری و هارد دیسک ویندوز را اسکن کند تا کلیه کلیدهای غیر لازم رجیستری و فایل ها را حذف نماید.

برای ویندوز 11، و همچنین 10، 8، و 7، به طور طبیعی!
مهم نیست که از کدام ویندوز استفاده می کنید، Ashampoo UnInstaller به شما کمک کرده است!
Ashampoo® UnInstaller 12 رایانه شما را از شر برنامه‌های غیر ضروری یا غیر ضروری خلاص می‌کند، اما از شر همه برنامه‌های بدی که مخفیانه روی رایانه شخصی شما پنهان شده بودند نیز خلاص می‌شود! به‌ویژه پورتال‌های دانلودی دوست دارند نرم‌افزار خود را با «افزونه‌هایی» که با جاسوس‌ها یا بدافزارها مرز دارند، همراه کنند. این برنامه‌های بالقوه ناخواسته (PUP) که اغلب به‌عنوان نوار ابزار یا کمک‌کننده‌های کوچک پنهان می‌شوند، در مورد Ashampoo® UnInstaller 12 خوش شانس نیستند. ما آنها را دوست نداریم و مطمئنیم که شما هم آنها را دوست ندارید! UnInstaller حتی نصب کننده های تو در تو را شناسایی می کند و در اوقات فراغت شما آنها را از سیستم شما پاک می کند!

راه اندازی سیستم در نمای کامل
ورودی‌های شروع خودکار و کارهای برنامه‌ریزی‌شده را به راحتی تجزیه و تحلیل و غیرفعال کنید
وقتی دکمه پاور را فشار می دهید در رایانه شخصی شما چه اتفاقی می افتد؟ چه برنامه‌ها و وظایفی بارگیری می‌شوند – و آیا راهی برای سرعت بخشیدن به کارها وجود دارد؟ Boot Center به شما نشان می دهد که در هنگام بوت شدن روی رایانه شخصی شما چه می گذرد. فرآیندهای در حال اجرا و ورودی های خودکار را بررسی کنید و برنامه های غیر ضروری، از جمله برنامه های پیش فرض سیستم را غیرفعال کنید! نمای کار مفید همه وظایف ویندوز، حتی ورودی‌های یتیم که در حین حذف نصب باقی مانده‌اند را فهرست می‌کند. خود را از شر موارد غیر ضروری خلاص کنید و زمان بوت کامپیوتر ویندوز خود را افزایش دهید!

وظایف ویندوز را مرور کنید و چمدان را کنار بگذارید
مدیریت وظایف عالی ویندوز با فیلترها و نماهای هوشمند
برنامه ریزی وظایف ویندوز هرگز زیباتر به نظر نمی رسید! به جای پیمایش در منوهای کسل کننده سیستم، مسیر آسان را انتخاب کنید و کارهای اضافی یا بی سرپرست را دنبال کنید. از فیلتر برای نمای کلی بهتر استفاده کنید و کارهای بی فایده را غیرفعال یا حذف کنید. مطمئن نیستید چه چیزی را حذف کنید؟ جستجوی آنلاین داخلی هوشمند به شما کمک می کند تا این تصمیم را بگیرید!

اکتشافی کامل و حذف نصب با پایگاه داده
حتی به تنظیمات تودرتو و عجیب و غریب مانند یک رئیس رسیدگی می کند
تنظیمات مختلف رفتار متفاوتی را در دستگاه‌های ویندوز نشان می‌دهند. UnInstaller 12 رفتار نصب کننده های رایج را می شناسد و تشخیص می دهد و مطابق با آن سازگار می شود. مشابه روش‌های اکتشافی در راه‌حل‌های ضد ویروس، UnInstaller از دانش پس‌زمینه برای نظارت و ثبت تنظیمات استفاده می‌کند – و این تنها حذف‌کننده‌ای است که این کار را انجام می‌دهد! فایل‌های گزارش اکنون امن‌تر، دقیق‌تر و حتی متمایزتر هستند. بین نصب برنامه و به روز رسانی این فناوری جدید به Ashampoo UnInstaller 12 اجازه می دهد تا فایل های باقیمانده را بهتر شناسایی کند و حتی پیچیده ترین یا عجیب ترین تنظیمات را لغو کند!

نام: Ashampoo UnInstaller
تاریخ انتشار: 2022
ورژن: v12.00.11
آپدیت: 12 مهر 1401
زبان: انگلیسی
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1401/07/12 نسخه Ashampoo UnInstaller v12.00.11 اضافه شد.
  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *