دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Atlantis Word Processor v4.1.5.3

Atlantis Word Processor

نام نرم افزاری کاربردی در زمینه ویرایش متن می باشد که با دارا بودن ویژگی های مورد نیاز برای ساخت اسناد ساده و یا کارهای بزرگ ادبی مانند رمان ، مقاله ، گزارش ، نامه ، دفتر خاطرات ، مقالات روزنامه و غیره… به شما امکان ساخت اسناد مختلف را از پایه ارایه داده و امکان ویرایش اسناد ورد و اشتراک گذاری با همکاران ، مشتری ها ، شریک های تجاری ، دوستان و غیره… را برای شما فراهم می نماید. شما به کمک نرم افزار Atlantis Word Processor می توانید کتاب های الکترونیکی ساخته و به مطالعه آن ها بر روی iPad و دیگر کتاب خوان ها استفاده نمایید همچنین می توانید تمامی اسناد با فرمت های مختلف را تنها با چند کلیک ساده به کتاب های الکترونیکی تبدیل نمایید.

همچنین به لطف دارا بودن رابط کاربری ساده و روان که به شما اجازه انجام عملیات مختلف از undo, redo گرفته تا جستجوی قابلیت ها و مدیریت نوار ابزار را داده و شما توانایی اضافه کردن شماره صفحه ، نشانه ، لینک ، فهرست مطالب ، پاورقی ، تاریخ و زمان و بسیاری دیگر از این امکانات را برای شما فراهم می نماید. علاوه بر این نرم افزار Atlantis Word Processor شما می توانید زبان کاراکتر را تغییر داده و فایل ها را با یکدیگر ترکیب نموده و به نصب آن بر روی درایو های قابل حمل پرداخته و به پیکربندی مجدد میانبر های برنامه و شخصی سازی نوار ابزار بپردازید.

  • ویژگی های نرم افزار Atlantis Word Processor

  • – امکان ذخیره سازی اسناد در قالب فرمت های RTF, DOC, DOCX, COD و TXT
  • – عدم ظاهر شدن پیغام خطا در هنگام تست و بررسی و آسیب دیدن فایل ها.

 

  • Overview of Atlantis Word Processor 4 Features:
  • – Documents can be saved with the RTF, DOC, DOCX, COD and TXT formats.
  • – No error dialogs have been displayed throughout our testing and Atlantis Word Processor did not freeze or crash.
نام: Atlantis Word Processor
حجم فایل: 3 مگابایت
شرکت سازنده: Atlantis
ورژن: v4.1.5.3
آپدیت: May 2021
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1401/02/28 نسخه Atlantis Word Processor v4.1.5.3 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *