دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Autodesk 3ds Max v2019.3

Autodesk 3ds Max 2019 جدیدترین محصول شرکت بزرگ و معروف Autodesk در زمینه طراحی های سه بعدی در فیلدهای مختلف کاری با نام Autodesk 3ds Max 2019 عرضه شده است. نرم افزار بسیار قدرتمند 3ds Max یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحان و مهندسین می باشد که وجود دارد. کلیه هنرمندان و افراد شاغل در زمینه های مختلف کاری می توانند طرح ها و ایده های خود را به صورت کاملا سه بعدی با جزئیات بسیار زیاد و دقیق طراحی کنند. با استفاده از این ابزار کلیه کارها با سرعت و قابلیت اعتماد بالا اجرا می شوند و جای هیچ نگرانی را باقی نمی گذارد. سیستم جدید برنامه نویسی 3ds Max ، کاربران را قادر می سازد ابزارهای طراحی خود را توسعه داده و آنها را با دیگران به اشتراک بگذارند. به علاوه اینکه بازسازی مجدد XRef ، امکان اجرای کارهای تیمی را به شکلی مناسب تر ارائه می کند.

سایر مشخصات : وجود قابلیت Physical Camera در این نرم افزار باعث شده که کاربران بتوانند کلیه تصاویر گرافیکی را با سهولت بسیار زیادی ایجاد کنند. به علاوه اینکه پشتیبانی از OpenSubdiv  و Dual Quaternion Skinning امکان مدل سازی با بهره وری بیشتر را برای کاربران فراهم می نماید. از دیگر موارد استفاده‌ این ابزار می‌توان در ساخت بازی‌های رایانه‌ای، طراحی و تولید انیمیشن‌های کوتاه و بلند سینمایی، جلوه‌های ویژه‌ی فیلم‌های سینمایی، معماری ساختمان و طراحی صنعتی نام برد. به علاوه اینکه انواع قوانین فیزیک اجسام، نور و بسیاری دیگر در نرم افزار پشتیبانی می شود.

Autodesk.3ds.Max.2019.center

ویژگی های نرم افزار Autodesk 3ds Max 2019 :

– طراحی سه بعدی انواع اشکال با هر نوع پیچیدگی

– دارای افکت های متنوع در زمینه متحرک سازی

– قابلیت فیلم برداری از مدل طراحی شده

– بهینه سازی و فشرده سازی رندرینگ

– دارای امکان طراحی متریال

– قابلیت مش بندی پیشرفته طراحی‌ها

– سازگاری بالا با سایر نرم افزارهای سه بعدی و CAD و سایر محصولات شرکت Autodesk

Autodesk 3ds Max 2019

به روز رسانی :

1397/04/17 نسخه Autodesk 3ds Max v2019.3 اضافه شد.
  • 12 replies
    1. سارا says:

      سلام، وقت بخیر.
      لایسنسش کار نمیکنه.
      برای Product Key کد رو که وارد میکنم، پیغام The product key entered is not valid. Verify and re-enter it رو میده. میشه بفرمایید که چیکار باید بکنم؟

      پاسخ دادن
    2. محمدباقر says:

      سلام
      دانلود آپدیت 2019.1.1 بعد دانلود مشکل داره باز نمیشه.
      دوباره رو دو سیستم چک کردم.

      پاسخ دادن
      • محمد اشرفپور says:

        سلام،
        تست شد مشکلی نداشت .
        جدیدترین نسخه winrar رو نصب کنید و دوباره امتحان کنید .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *