دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Autodesk AutoCAD Electrical 2023.0.1 (x64) نسخه ویندوز

Autodesk AutoCAD Electrical

ابزاری دیگر از شرکت Autodesk است که نرم افزار مهندسی برق برای افزایش بهره وری برای طراحی های مدار های الکترونیکی به صورت بسیار حرفه ای استفاده می شود . نرم افزار Autodesk AutoCAD Electrical دارای تمام قابلیت های نرم افزار اتوکد به علاوه یک مجموعه کامل از ویژگی های CAD الکتریکی از جمله کتابخانه های نماد جامع و ابزارهای موثر برای انجام وظایف خودکار طراحی الکتریکی می باشد.

نرم افزار Autodesk AutoCAD Electrical در انجام کارهای زیادی به مهندسان کمک میکند برای مثال از Autodesk AutoCAD Electrical 2018 می توان در کارهایی مثل طراحی مدار های الکتریکی ، نقشه کشی فنی موتور های گرمایی ، ساختمان و غیره کمک کند . تمام مهندس ها معتقدند که اگر یک مهندس اتوکد یاد گرفته باشد می تواند در تمام کشورها فعالیت و کار کند و احتیاجی به مترجم نباشد چون اتوکد را مترجم مهندسین می دانند زیرا این نرم افزار در تمامی کشور ها مشترک و یکسان می باشد.

نرم‌افزار Autodesk AutoCAD Electrical با کتابخانه‌ ی کامل و همچنین توانایی انجام وظایف طراحی به‌شکل خودکار ابزاری مناسب برای مهندسین برق ، الکترونیک و کامپیوتر محسوب می‌شود .

نام: Autodesk AutoCAD Electrical
حجم فایل: 2.9 گیگابایت و 148 مگابایت
شرکت سازنده: Autodesk
تاریخ انتشار: 2022
ورژن: 2023.0.1
نسخه: x64
آپدیت: 22 شهریور 1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1401/06/22 نسخه Autodesk AutoCAD Electrical 2023.0.1 اضافه شد.
  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *