دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Autodesk Mudbox v2023 (x64) نسخه ویندوز

Autodesk Mudbox

اگر علاقه به ساخت انواع مدل های سه بعدی و اشکال های مختلف سه بعدی دارید پیشنهاد میکنیم این نرم افزار قدرتمند از کمپانی اتودسک را از دست ندهید . اتودسک مادباکس یک نرم افزار قدرتمند برای ساخت طرح ها و مدل های گرافیکی خود به صورت سه بعدی می باشد . نرم افزار Autodesk Mudbox یکی از بهترین برنامه های مجسمه سازی دیجیتال و راه حل های نقاشی 2D و 3D در بازار امروز است . این نرم افزار محصولی از کمپانی اتودسک می باشد که به تازگی نسخه ی 2019 آن برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است . محیط کارایی بالا و ابزارهای حرفه ای با کیفیت در این نرم افزار به طراحان کمک میکند تا شخصیت واقع گرایانه به صورت سه بعدی به صورتی که با محیط تعامل برقرار می کنند را ایجاد کنند .

نرم افزار Autodesk Mudbox

برای دانشجویان و کسانی که در زمینه ی طراحی های گرافیکی و طراحی های سه بعدی فعالیت می کنند بسیار مفید می باشد . این نرم افزار در سال 2007 به عنوان بهترین برنامه طراحی های گرافیکی و سه بعدی انتخاب شد . محیط کارایی بالا Autodesk Mudbox و ابزارهای حرفه ای با کیفیت به طراحان کمک میکند تا شخصیت واقع گرایانه به صورت سه بعدی به صورتی که با محیط تعامل برقرار میکنند . کاربران در نرم افزار Autodesk Mudbox می توانند پروژه های ساخته شده ی خود را در فیلم ها ، بازی ها ، انیمیشن ها و کارهای دیگر استفاده کنند . شرکت ارائه دهنده نرم افزار Autodesk هدف از ارائه نرم افزار شبیه ساز به صورت واقع گرایانه می باشد و لازم به ذکر است بسیاری از شرکت های ارائه دهنده فیلم سازی و جلوه های ویژه از نرم افزار ارائه شده استفاده میکنند . این نرم افزار ابزار بسیار حرفه ای برای کار بر روی جلوه های بصری ، طراحی بازی ، و برخی دیگر از پروژه های انیمیشن 3D و ایجاد صحنه های پیچیده میباشد .

 

  • Features of Autodesk Mudbox
  • World-class 3D sculpting toolset—Fast, smooth, and accurate results.
  • Paint directly onto high-resolution 3D models—See results immediately.
  • Paint multiple material channels—Powerful toolset for painting and viewing textures across multiple high-resolution maps.
  • Texture baking—Create accurate normal, displacement, and ambient occlusion maps.
  • Interactive display—Render quality results directly in the viewport.
  • 3D layers—Experiment with design concepts and easily make revisions.
  • Seamless integration—Round-trip data with products in the Autodesk Entertainment Creation Suites , and enjoy enhanced compatibility
  • with Adobe Photoshop software.
  • In-product community—Access a library of free design tools. Watch the Mudbox In-Product Community video.
نام: Autodesk Mudbox
حجم فایل: 1.2 گیگابایت
شرکت سازنده: Autodesk
ورژن: v2023
نسخه: x64
آپدیت: 13 تیر 1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1401/04/13 نسخه Autodesk Mudbox v2023 (x64) اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *