دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار AVL Cruise M آنالیز سیستم قوای محرکه و خودرو

نرم افزار AVL Cruise M آنالیز سیستم قوای محرکه و خودرو ، یک نرم افزار قدرتمند مهندسی متخصص در موتور و توسعه انتقال قدرت می باشد که برای مدل مبتنی بر توسعه سیستم طراحی شده است . این نرم افزار محصولی پیشرفته از سوی کمپانی AVL می باشد که نسخه 2015.1 آن به تازگی برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است . نرم افزار AVL Cruise M دارای یکپارچه سازی با کیفیت بالا ، مدل های زیر سیستم بیدرنگ قادر به موتور ، سیستم نیروی محرکه ، جریان سیال 1D aftertreatment ، برق و کنترل دامنه سیستم می باشد . نرم افزار AVL Cruise M دارای یک پلت فرم برای سیستم خودرو های شبیه سازی است که یک ابزار بسیار مناسب و همه کاره در سراسر فرایند توسعه  از بهره وری سوخت سنتی ، تولید گازهای گلخانه ای و عملکرد تجزیه و تحلیل به وسیله نقلیه کل ارزیابی مدیریت حرارتی و انرژی در دفتر و به اعتبار و کالیبراسیون در زمان واقعی تپه و سیستم های تست می باشد . نرم افزار AVL Cruise M مزایای استفاده از شبیه سازی سیستم های چند رشته ای را برای شما فراهم می کند . پشتیبانی از سیستم‌ های انتقال قدرت معمولی و سیستم‌ های هیبریدی پیشرفته و اتومبیل‌ های کاملا الکتریکی از ویژگی های خوب این نرم افزار می باشد .

ویژگی های نرم افزار AVL Cruise M :

یکپارچه سازی با کیفیت بالا، مدل های زیر سیستم بیدرنگ قادر به موتور، سیستم نیروی محرکه، جریان سیال 1D، aftertreatment، دامنه سیستم برق و کنترل

تسلط بر سرعت و پیچیدگی فرایند توسعه خودرو افزایش نیاز به روش مبتنی بر شبیه سازی با سطح بالایی از یکپارچگی با سیستم تست

توسعه با رویکرد شبیه سازی یکپارچه، باز و سازگار، امکان استفاده مجدد از مدل های با کیفیت بالا

یک ابزار بسیار مناسب و همه کاره در سراسر فرایند توسعه: از بهره وری سوخت سنتی، تولید گازهای گلخانه ای و عملکرد تجزیه و تحلیل به وسیله نقلیه کل ارزیابی مدیریت حرارتی و انرژی

 

درباره کمپانی AVL :

از بزرگترین شرکت های خصوصی و مستقل در جهان برای توسعه ، تست و اندازه گیری فن آوری و سیستم درایو با موتورهای احتراق داخلی است . این شرکت دارای حدود 2،500 نفر کارمند می باشد که با حضور جهانی از 45 شرکت AVL کل فروش در سال 1999 در ایالات متحده 400 میلیون دلار به دست آورده است .

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *