دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Baby Workout Pro MacOSX حفظ تناسب بدن در دوران بارداری

آیا می خواهید در زمان دوران بارداری خود باقی بمانید به شکلی که وزن و شکل قبلی اندام را با کودک خود به دست آورید ؟ شما با نرم افزار نوآورانه Baby Workout Pro میتوانید به این مهم دست پیدا کنید . فقط تمرین شخصی خود را همراه تمرینات تصویری در زمان واقعی که در برنامه های خاص طراحی شده است ، دنبال کنید . برنامه ها از کوتاه تا متوسط شروع می شوند و به گونه ای طراحی شده اند که می توانید به راحتی تمرین کنید ( هر زمان که آماده باشید ) . در خانه و البته اگر شما بخواهید کودک شما همیشه با شما باقی می ماند . این راه عالی برای جلوگیری از افزایش وزن ناخواسته در دوران بارداری است ، اما همچنین پس از تولد کودک شما اندام شما مثل قبل باقی خواهد ماند .

cd91e890aac17cead0f66746b7512441

ویژگی های پیشرفته نرم افزار Baby Workout Pro :

– تمرینات ویدئویی در زمان واقعی با یک مربی حرفه ای

– برنامه های ویژه طراحی شده برای سه دسته : سه ماهه اول ، دوم ، سه ماهه سوم شما و کودک شما

– انجام تمرینات خود در هر زمانی در خانه یا هر کجا که می خواهید

– بدون نیاز به خرید مواد آموزشی اضافی ، شما فقط از بدن خود به طور موثر استفاده کنید

– انتقال فیلم های تمرینی به طور مستقیم به تلویزیون خود با استفاده از AirPlay و AppleTV

– ایجاد ، ذخیره و بارگذاری برنامه های فردی خود با توجه به نیازهای شما

 

Baby Workout Pro چگونه کار می کند ؟

تمرین کودک مبتنی بر یک سیستم مدولار است که شامل تمرینات فردی است که به صورت دستی انتخاب شده ، ترکیب شده و توسط مدرس حرفه ای کلودیا بر طبق تجربه دیرینه خود انجام می شود . که بستگی به اهداف شخصی شما نیز دارد ، فقط کلودیا را از طریق برنامه های ویدیویی در زمان واقعی از رده خود دنبال کنید . هر برنامه شامل یک مرحله گرم شدن در ابتدا و سپس هدف خاصی است ، به عنوان مثال با خیال راحت سوزاندن کالری . در نهایت ، اگر شما با یک برنامه راحت احساس راحتی کنید ، به یک بعدی بروید که پیشرفته تر و طولانی تر می شود . برنامه فعلی خود را هر روز برای نتیجه مطلوب ، 5 بار در هفته برای یک نتیجه بسیار خوب یا 3 بار در هفته برای یک نتیجه خوب انجام دهید . با این وجود : انجام تنها یک بار در هفته هنوز بهتر از انجام هیچ کاری نیست ! تمرینات طراحی شده اند تا بر روی هر نقطه ای از بدن خود توسط دسته ها تمرکز کنند :  abs ، پاها ، باسن ، بدن فوقانی ، بدن ، قلب و گرم شدن . علاوه بر این ، هر تمرین با دقت انتخاب می شود به طوری که هرگز به سلامتی شما و یا کودک شما آسیب نرساند ، صرف نظر از آنکه شما به درستی یا به طور ناگهانی آن را انجام دهید : در بدترین حالت ، تمرین فقط مؤثر نیست ، اما هرگز مضر نیست . با این وجود : همیشه به بدن و نوزاد خود گوش فرا دهید .

 

Baby Workout Pro MacOSX

  • 2 replies
      • دانلود فارسی says:

        سلام
        مجددا فایل چک شد ، فایل نصبی داخل فایل فشرده موجوده .
        لازم به توضیحه که این نسخه مک می باشد و فایل نصبی آن با پسوند dmg داخل فایل فشرده موجوده

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *