دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار PPT to PDF Converter v2018.10.1103.2942 – Win

هنگامی که بحث از مبدل فایل PPT به PDF به میان می آید، اکثرا کسانی که در این زمینه فعالیت دارند به نرم افزار Batch PPT to PDF Converter اشاره می کنند. این نرم افزار چندین سال است که جزو نرم افزار های محبوب و مورد علاقه در زمینه مبدل فایل PPT به PDF است که روز به روز بر تعداد کاربران استفاده کننده از آن نیز افزوده می شود. علاقه مندان به مبدل فایل PPT به PDF به خوبی نرم افزار Batch PPT to PDF Converter را می شناسند. این محصول کاربردی یکی از قوی ترین و بی شک بهترین نرم افزار های مبدل فایل PPT به PDF است که در حال حاضر در اینترنت و برای دانلود در دسترس است. در حالی که روز به روز بر تعداد کاربران استفاده کننده از نرم افزار های مبدل فایل PPT به PDF افزوده می شود و بر همین اساس شرکت های بسیاری همچون Batch Co. سعی در ارائه نرم افزارهای جامعتر و کاملتری در زمینه مبدل فایل PPT به PDF دارند. برای شما هم که جزو استفاده کنندگان از ابزارهای مبدل فایل PPT به PDF هستید نرم افزار Batch PPT to PDF Converter یکی دیگر از محصولات Batch Co.  است که به شما این امکان را می دهد که در کنار یک محیط گرافیکی قویی و رابط کاربری بسیار قویی نیازهای خود را در زمینه مبدل فایل PPT به PDF بر آورده سازید. نرم افزار Batch PPT to PDF Converter تمامی نیازهای شما را در این زمینه برآورده می کند. یکی از جذابیت های این نرم افزار را می توان در سادگی کار با آن دید که به هر کاربری در هر سطح از کار و حرفه اجازه کار می دهد و شما می توانید با استفاده از آن یک تجربه ی مفید و بیاد ماندنی برای کار با ابزارهای مبدل فایل PPT به PDF برای خود داشته باشید. این نرم افزار به شما کمک می کند که با کمترین دانش ممکن در زمینه مبدل فایل PPT به PDF و به سادگی تمامی آنچه را که نیاز دارید انجام داده و از کار کردن با آن لذت ببرید.

Batch PPT to PDF Converter center www.download.ir

ویژگی های نرم افزار Batch PPT to PDF Converter :

– سادگی کار با نرم افزار

-محیط بسیار قویی

-سازگار با تمامی سیستم های تحت ویندوز

-ابزار بسیار قویی مبدل فایل PPT به PDF

– نرم افزار کاربردی مبدل فایل PPT به PDF

-انجام مبدل فایل PPT به PDF با بیشترین سرعت و کمترین زمان

-حجم مناسب نسبت به دیگر ابزارها

-و ….

مشخصات نرم افزار Batch PPT to PDF Converter  :

پلتفرم   : PC / Laptop

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده :   Batch Co.

نوع نرم افزار :  ابزار مبدل فایل PPT به PDF

نوع فایل : فایل اجرایی یا Exe

PowerPoint is the most popular educational slideshow software. This software, which is in the Office suite, is being used by students and other people. Sometimes you may want to convert and save your PowerPoint projects and slides to PDF format for various reasons. For example, you can convert your own built-in slides into a book, converting them into a PDF file to convert slides to a book. Batch PPT TO PDF Converter is a utility for converting PPT / PPTX PowerPoint file format to PDF format with which you can control the conversion process, for example, cancel or stop the operation and at any time you want. Continue again. Simple interface This software helps you easily and quickly perform file conversion operations by dragging and dropping files in the software environment or by searching and selecting them from system files. It is also possible to perform conversion operations via the command line.

Batch PPT to PDF Converter

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *