دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Bentley AutoPIPE Vessel طراحی لوله کشی

نرم افزار Bentley AutoPIPE Vessel طراحی لوله کشی نسخه (V8i SS1 MR1 33.03.01.07 ) ، نرم افزاری بسیار قدرتمند در زمینه ی طراحی اتوماتیک انوع لوله کشی ها به صورت سه بعدی  که با استفاده از قابلیت های بالای خود می تواند طراحی خازن تحت فشار ، مبدل های حرارتی ، مخازن و کولرهای هوایی و تولید مقرون را به خوبی انجام دهد . امروزه در کارخانه های صنعتی و کارخانه های دیگر یکی از دغدغه های مهندسین ساخت و طراحی مخازن ذکر شده می باشد که می توانند با نرم افزار Bentley AutoPIPE Vessel طراحی های خود را خیلی حرفه ای ایجاد کنند . این نرم افزار محصولی از کمپانی قدرتمند Bentley می باشد که در زمینه ی طراحی نرم افزار های مهندسی و صنعتی خیلی عالی عمل می کند . نرم افزار Bentley AutoPIPE Vessel طراحی لوله را بصورت بهینه سازی شده در مدت زمان چند دقیقه انجام می دهد که از مهمترین ویژگی های آن طراحی در زمانی کم است ، و همچنین ایجاد نقشه های مهندسی و برآورد هزینه آنها در کمتر از پنج دقیقه در نرم افزار Bentley AutoPIPE Vessel امکان پذیر است .

 

بیشتر درباره سیستم Bentley بدانید :

بنتلی رهبر جهانی اختصاص داده شده راه حلی کامل برای معماران ، مهندسان ، متخصصان جغرافیایی ، سازندگان  و مالک اپراتور می باشد . و با راه حل های نرم افزار جامع برای حفظ زیرساخت در طراحی ها بسیار کمک می کند .سیستم بنتلی تحرک اطلاعات برای بهبود عملکرد دارایی با اعمال نفوذ از طریق پروژه مدل سازی اطلاعات یکپارچه برای زیرساخت های هوشمند است . راه حل های آن شامل پلت فرم میکرواستیشن برای طراحی و مدل سازی زیرساخت ، پلت فرم ProjectWise برای پروژه های زیربنایی همکاری تیم و به اشتراک گذاری کار و پلت فرم AssetWise برای عملیات دارایی زیرساخت می باشد . این کمپانی در سال 1984 تاسیس شده است ، و بیش از 3،000 کارمند در 50 کشور دارد که بیش از 500 میلیون $ درآمد سالانه دارد و از سال 2003 سرمایه گذاری بیش از $ 1 میلیارد دلار در تحقیق ، توسعه ادغام یافته است .

 

ویژگی های نرم افزار Bentley AutoPIPE Vessel :

– به حداکثر رساندن بهره وری از صنعت مهندسی منابع

– مکاری بهبود یافته در سراسر تیم پروژه توزیع

– تجزیه و تحلیل کامل از اجزای جوش داده شده به ASME VIII ، PD 5500 ، CODAP ، ADM ، GOST و EN 13445

– محاسبات حرکت برای طراحی و حمل و نقل دریایی

محاسبات Blast برای طراحی اضطراری

–  قابلیت های تجزیه و تحلیل پیشرفته : اجازه می دهد تا تولید به بهبود بهره وری و زمان تحویل زود تر انجام شود

– کوتاه کردن زمان طراحی و یا دوباره کاری با از بین بردن حدس و گمان ، و کاهش زمان آموزش

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *