دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Bentley SewerGEMS CONNECT Edition v10.01.00.70 – Win

Bentley SewerGEMS نرم افزار Bentley SewerGEMS از بهترین و پرطرفدارترین نرم افزار ها در زمینه طراحی سیستم های فاضلابی می باشد. امروزه با توجه به توسعه و گسترش روز افزون جمعیت در شهرها و افزایش ساخت و ساز مکان های مسکونی و… نیاز به سیستم فاضلابی قوی برای عبور مواد فاضلابی و پیشگیری از شیوع بیماری و پخش میکروب در این مناطق جز مهمترین و اساسی ترین نیاز ها برای ساکنان شهرها می باشد. استفاده از نرم افزاری پیشرفته که این سیستم ها را به بهترین نحو طراحی کند باعث حل بخش بزرگی از مشکلات ناشی از ورود فاضلاب به شهر خواهد شد که نرم افزار Bentley SewerGEMS جوابگوی این بخش از نیاز جامعه می باشد که توسط کمپانی قدرتمند Bentley ارائه شده است.

سایر مشخصات : قابلیت طراحی سیستم‌های فاضلاب بسیار دقیق برای ساختمان‌ها، منازل و بافت شهری با بهترین کارآیی و کمترین هزینه از مهمترین ویژگی های این نرم افزار به شمار می آید. طراحی و ساخت صحیح سیستم فاضلاب شهری کمک به سزایی به حفظ محیط زیست، سلامت انسان‌ها و سایر موجودات زنده کرده و همچنین باعث صرفه جویی در منابع آب می‌شود. با این نرم افزار تمام سیستم های آبی شهر را کنترل کرده و در صورت وجود عیب و ایرادات آن ها را شناسایی و با توجه به راه حل ارائه شده به رفع ایرادات بپردازید. شبکه توزیع آب را طراحی کرده و در صورت وجود نشستی در مسیر آب نشتی را یافته و برای انجام عملیات فلاشینگ با دقت بالا برنامه ریزی کنید.

Bentley.SewerGEMS.center

ویژگی های نرم افزار Bentley SewerGEMS :

– رابط کاربری ساده و آسان

– رفع نیاز مهندسین آب و فاضلاب

– طراحی سیستم های آب شهری

– طراحی سیستم های دقیق و هوشمند کنترل فاضلاب شهری

– صرفه جویی در وقت و هزینه

– تامین حفاظت محیط زیست و پیشگیری از شیوع بیماری های انگلی

– قابلیت مدیریت منابع انرژی

Bentley SewerGEMS

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *