دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Bentley StormCAD CONNECT Edition v10.01.01.04 – Win

Bentley StormCAD شرکت Bentley شرکت خودروسازی انگلیسی است که تولیدکننده خودروهای لوکس می‌ باشد. نرم افزارهای این شرکت در زمینه های طراحی، تولید، اتوماسیون، شبیه سازی، راه سازی، نفت، پالایشگاه، پتروشیمی ارائه می شود. نرم افزار Bentley StormCAD از بهترین و تخصصی ترین نرم افزار ها در زمینه طراحی زیر ساخت های فاضلابی می باشد. در هنگام بارش برف و باران به مقدار بیش از حد در صورت عدم مدیریت صحیح در کنترل ساخت مسیرها، طغیان مسیل ها و جاری شدن سیل و متعاقبا ایجاد خسارت در سطح منطقه را در پی خواهد داشت.  سیستم های فاضلابی ضد سیل برای مقابله با افزایش بیش از حد سطح آب نسبت به مقدار طبیعی خود طراحی می شوند.

سایر مشخصات : در نرم افزار Bentley StormCAD شما در محیطی بسیار ساده با کاربری آسان می توانید ایده خود در این زمینه را عملی سازید. نرم افزار تمام مراحل را با دقت بررسی کرده و در صورت وجود ایراد شما را از آن مطلع ساخته و روش تصحیح آن ایراد را به بهترین نحو و با صرفه ترین هزینه ارائه می کند. همچنین ابزار های پیشرفته برای طراحی اتوماتیک و طراحی با ایده شخصی در دسترس کاربران قرار داده می شود. به علاوه امکان ایجاد مدل های مختلف با جزئیات بیشتر در نرم افزار فوق فراهم شده است. این نرم افزار با طراحی بهترین سیستم های فاضلابی ضد سیل، بسته به شرایط محیطی مناطق مختلف در ساخت مسیرهای فاضلابی کمک کرده و مانع ایجاد خسارت های ناشی از آن می شود.

Bentley.StormCAD.center

ویژگی های نرم افزار  Bentley StormCAD Connect :

– رابط کاربری بسیار ساده و آسان

– قابلیت طراحی و شبیه سازی اتوماتیک و دستی مسیرهای فاضلابی

– قابلیت ساخت و مدیریت مدل های هیدرولیکی

– قابلیت بررسی میزان ورودی دلخواه و خروجی حاصل از ورودی

– طراحی با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه تر از لحاظ هزینه

– ساخت و تجزیه و تحلیل مجاری آب های زیر زمینی

Bentley StormCAD

به روز رسانی :

1397/03/16 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *