دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار CCBoot 2018 Build 0506 – win

این نرم افزار راه حلی آسان را برای به روز رسانی و بازیابی نرم افزارها  در کافه های اینترنتی، مدارس و شرکت ها و … را فراهم می سازد. CCBoot یک سیستم boot diskless است که پس از هر بار راه اندازی مجدد یک سیستم آن را بازیابی می کند. این نرم افزار همچنین قابلیت آن را دارد که کامپیوتر شما را از ویروس ها و تروجان ها در امان نگاه دارد. شما می توانید به روز رسانی رایانه شخصی خود را فقط با یک کلیک انجام دهید تا آخرین نسخه نرم افزاری سیستم خود را در اختیار داشته باشید. CCBoot موجب صرفه جویی در فضای هارد دیسک شما نیز، با استفاده از یک راه بسیار ساده، می شود. شما با استفاده از این نرم افزار بدون نیاز به استفاده زیاد از هارد دیسک و بر روی رایانه های شخصیتان می توانید مقدار زیادی فضا را ذخیره کنید. با استفاده از CCBoot می توانید پس از راه اندازی مجدد کلاینت، سیستمی بدون هیچ ویروس و تروجان را در اختیار داشته باشید. با این نرم افزار به روز رسانی مدیریت شبکه در یک کامپیوتر شخصی و تمام رایانه های شخصی در شبکه انجام خواهد شد. 

CCBoot.center

ویزگی های نرم افزار CCBoot 2018 Build 0506:

پشتیبانی از حافظه پنهان، حافظه فیزیکی و حافظه SSD

پشتیبانی از سرور مجازی با چند NICs و چندین سرور

رابط کاربری ساده

پشتیبانی از آپلود تصاویر بوت به سرور بوت PXE و ذخیره با فرمت VMDK

و …

مشخصات نرم افزار CCBoot 2018 Build 0506:

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

نوع نرم افزار : آپدیت درایوها

نوع فایل : EXE

  • 1 replies
    1. علی says:

      سلام
      نرم افزار کرکش ایراد داره فقط محدودیت لایسنز رو برمیداره که میشه با سایر سریالها هم برداشت اما اشکالاتی که در زمان استفاده پیش میاد رو نمیتونه برداره و دچار اشکال میکنه مثل استپ شدن بعد از نیم ساعت یا 20دقیقهاولیه و بعد از هر 12ساعت بدلیل مجوز غیر قانونی حال چه به نت وصل باشه چه نباشه در نتیجه کل سیستمها دچار مشکل هاد میشن

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *