دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Chaos Intellect v10.1.0.7 – Win

Chaos Intellect نرم افزار Chaos Intellect یک ابزار مفید و کاربردی در زمینه مدیریت ارتباطات و اطلاعات کاربران از طریق پست الکترونیکی می باشد. این نرم افزار بر نسل جدید ایمیل کلاینت ها متمرکز است که اکنون با قابلیت های بسیار و ابزارهای متنوع در اختیار کاربران می باشد. با استفاده از ابزارها و ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار به مدیریت ارتباطات و مهم تر از همه کاهش زمان و صرفه جویی در آن، بپردازید. و اما چگونه از این ابزار بهره ببریم؟! همه کاربران قادرند با تسلط کامل بر لیست افرادی که با آنها از طریق ایمیل در ارتباط می باشند به برنامه ریزی قرارهای ملاقات و کلیه فعالیت هایی که از طریق ایمیل انجام می شود، بپردازند.

سایر مشخصات : نرم افزار Chaos Intellect قادر است با قرار دادن گزینه های متعدد در اختیار کاربر این امکان را به او بدهد که ایمیل ها را با سلیقه شخصی فیلتر کند و به مرتب سازی آنها بپردازد و از دریافت هرگونه ایمیل اسپم جلوگیری نماید. همچنین قابلیت مدیریت بر لیست ارتباطاتی که در نرم افزار قرار دارد این امکان را ایجاد می نماید تا برای ارسال ایمیل به شخصی بدون جستجو و با بیشترین سرعت آدرس مخاطب را پیدا کرده و ایمیل را ارسال نماید.بنابراین با استفاده از Chaos Intellect به آسانی و با سلیقه خود به مدیریت ایمیل های دریافتی و ارسالی بپردازید تا زمان کمتری را صرف پرداختن به مدیریت ایمیل ها کنید.

Chaos.Intellect.center

ویژگی های نرم افزار Chaos Intellect :

– قابلیت اعمال فیلترهای متنوع روی ایمیل ها

– امکان ارسال خودکار ایمیل به افراد

– دارای ابزارهای جلوگیری از دریافت ایمیل های اسپم

– دارای تقویم جهت برنامه ریزی و مدیریت زمان

– قابلیت مدیریت همه جانبه بر ایمیل ها

Chaos Intellect

به روز رسانی :

در تاریخ 1397/12/26نسخه جدید Chaos Intellect v10.1.0.7 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *