دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار ChrisTV Online Premium Edition تلویزیون اینترنتی

نرم افزار ChrisTV نرم افزاری است که بوسیله ی آن می توانید به راحتی از طریق اینترنت برنامه های تلویزیونی مورد علاقه ی خود را تماشا نمایید . فرقی نمی کند که می خواهید به تماشای موسیقی بنشینید و یا مسابقات ورزشی را دنبال کنید و فیلم های جدید را تماشا نمایید، ChrisTV با ارائه ی 800 شبکه تلویزیونی از سراسر جهان می تواند شما را بیشتر از گذشته به تاشای تلویزیون ترغیب کند . نرم افزار ChrisTV Online Premium Edition دارای بیش از 800 شبکه ی تلویزیونی و بیش از 600 شبکه ی رادیویی از سراسر جهان می باشد که شما می توانید با استفاده از رابط کاربری بسیار ساده نرم افزار به راحتی به این شبکه ها دسترسی داشته باشید و برنامه های مورد علاقه خود را تماشا کنید .به عنوان اولین نکته می توان گفت که شما برای به اجرا در آوردن اطلاعات دریافت شده به یک RealPlayer نیاز دارید و نکته ی دوم اینکه برای اجرای بهتر باید از Codec Package استفاده کنید . نرم افزار ChrisTV Online Premium Edition از 25 زبان زنده ی جهان پشتیبانی می کند و تنظیم کردن آن بسیار راحت است . همچنین نرم افزار ChrisTV Online Premium Edition این قابلیت را به کاربر می دهد تا بتواند به راحتی برنامه های مورد علاقه خود را ضبط کند . همچنین این امکان برای کاربر وجود دارد که نسبعت ابعاد تصویر را بر اساس مانیتور و یا تلویزیون خود، تنظیم نماید . رابط کاربری ChrisTV به راحتی این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا توسط پنل Channel List موجود در نرم افزار به تمامی شبکه های موجود در برنامه به راحتی دسترسی داشته باشید .

 

ویژگی های نرم افزار ChrisTV Online Premium Edition :

– دارای بیش از 800 شبکه ی تلویزیونی و 600 کانال رادیویی از 100 کشور

– تقسیم بندی شبکه ها بر اساس کشور، زبان، نوع و نام 

 امکان مشاهده فیلم های سینمایی به صورت HD

– قابلیت تعریف کلید های میانبر برای تنظیمات برنامه

– امکان جستجوی دیتا بیس شبکه ها

– قابلیت ضبط برنامه های مورد علاقه

– سازگاری با نسخه مختلف ویندوز

– و …

 

تصویری از محیط  نرم افزار ChrisTV Online Premium Edition :

دانلود نرم افزار ChrisTV Online Premium Edition تلویزیون اینترنتی

دانلود نرم افزار ChrisTV Online Premium Edition تلویزیون اینترنتی با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

  • 4 replies
      • میلاد سعیدی says:

        سلام.باید از فایل keygen که داخل زیپ موجود است استفاده کنید

        پاسخ دادن
    1. سلام says:

      اقا من برنامه رو دانلود کردم بعدا کرکش همک کردم اما وقتی خواستم ببینم گفت که شما با serial number غیر قانونی اومدید. میشه راهنمایی کنید

      پاسخ دادن
      • Navid Sheybani says:

        سلام طبق راهنمای نصب باید در موقع کرک ارتباطتون رو از اینترنت قطع کنید .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *