دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Circle Sidebar Pro 11.0 برای اندروید

Circle Sidebar Pro نرم افزاری است که نسخه جدید آن برای گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید اخیرا عرضه شده است . این نرم افزار تجربه کاری شما با دستگاه اندروید را بهتر می سازد طوری که از هر نقطه و زمان انجام چند وظیفه آسان را فراهم می کند و بسیار سریع و قابل تنظیم است . کاربران می توانند این نرم افزار را به ارحتی سفارشی سازی کرده و عمل کرد های آن را تحت کننترل بگیرند . این نرم افزار در پس زمینه ایجاد می شود و به راحتی از هر صفحه نمایش تنها با یک ضربه تند و شدید قابل دسترسی است . کاربران این نرم افزار هم چنین می توانند با تنظیم آن باعث باز شدن در هنگام بوت شوند . همه ی تنظیمات این نرم افزار در صفحه اصلی با توصیف هر تابع جهت درک بهتر تواناییی آن و جلوگیری از ابهامات ارائه می شود . به وسیله این نرم افزار کاربران به تمام برنامه های نصب شده بر روی گوشی اندروید خود دسترسی دارند طوری که در هر نقطه که می خواهد می تواند برنامه مورد نظر خود را انتخاب کنند تا در نوار کناری نمایش داده شود . می توانید آیکون های مورد نظر خود را از فروشگاه دانلود کرده و با نصب آن از طریق circle نوار ابزار آیکون های مورد نظر خود را انتخاب کنید .

دانلود نرم افزار Circle Sidebar Pro برای اندروید

قابلیت های نرم افزار Circle Sidebar Pro :

– ارائه عملکرد های هر تابع در صفحه تنظیمات اصلی برای درک بهتر و کنترل بهتر آن ها

– ارائه تنظیمات برای راه اندازی عرض , ارتفاع و موقغیت داده ها که کاربر می توانید به راحتی آن ها را تنظیم کند

– دسترسی کامل کاربر بر تمام نرم افزار های موجود در گوشی و انتخاب آزادانه برنامه هایی که می خواهد در نوار کناری نمایش داده شود

– ارائه پاسخ تصدیق بازخورد لمسی کاربر با نوار ابزار کناری

– نصب هر بسته آیکون از فروشگاه و انتخاب آن از circle نوار کناری

Circle Sidebar Pro

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *