دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Clover v3.4.1 – Win

Clover نرم افزار clover جز پرطرفدارترین نرم افزارهای مورد استفاده برای ویندوز می باشد. این نرم افزار به کاربر اجازه می دهد تا بدون اجرای صفحات متعدد برای انجام عملیات برروی داده ها،همچون مرورگرهای firefox و chorme چندین تب را به صورت یکجا در افزونه های مختلف ایجاد نمایید و در صورت نیاز از هرکدام از تب ها استفاده نمایید و صفحات را تک به تک باز و بسته ننمایید که باعث حواس پرتی و هدر رفتن زمان میان کاربران می شود. نرم افزار clover با ارائه امکانات فوق در محیطی بسیار ساده باعث جذب کاربران زیادی از سراسر جهان  شده است.

سایر مشخصات : این نرم افزار پرکاربرد با ایجاد افزونه های مختلف در زمان اجرای عملیات های مختلف در تب های متنوع، راحتی را برای کاربران خود رقم می زند. کاربر می تواند چندین صفحه را به ترتیب و دلخواه اجرا نمایید و صفحات پر کاربرد خود را ستاره دار نماید تا دسترسی سریع تر و آسانی به آن ها داشته باشد و صفحاتی که کاربرد چندانی ندارند را در پایانی ترین تب قرار دهد که سرعت انجام عملیات را تا چندین برابر افزایش می دهد. این نرم افزار به صورت مستقیم روی ویندوز نصب و اجرا شده و با سایر عملیات آن همگام و هماهنگ می شود و هیچ اختلالی در سایر قسمت ها ایجاد نخواهد کرد. به همین دلیل باعث اطمینان خاطر کاربران می شود. همچنین قابلیت اجرای دستورات کلیدی نیز برای ایجاد تغییرات در افزونه ها در دسترس می باشد که در زیر به چند مورد از آن ها اشاره می شود.

باز کردن افزونه جدید : ctrl+T

بستن صفحه: ctrl+W

جابجایی بین صفحات : ctrl+Tab

clover.center

ویژگی های نرم افزار clover :

– قابلیت افزودن چندین افزونه با توجه به نیاز کاربر

– قابلیت ستاره دارکردن صفحات پرکاربرد

– هماهنگی نرم افزار با سیستم به صورت یکپارچه

– عدم ایجاد اختلال در سایر قسمت های سیستم

Clover

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *